1395-04-10 09:01
622
0
34387
طی پیامی:

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان بر لزوم حضور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر و در آن جامعه فرهنگ و هنر استان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ؛ این بیانیه به شرح زیر است:

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس در شرایطی از راه می رسد که مسأله قدس شریف و فلسطین به عنوان مهم‌ترین دغدغه جهان اسلام، همچنان سمبل همبستگی و نقطه ثقل وحدت امت اسلامی در رویارویی با رژیم اشغالگر قدس و نمادی از مقابله مسلمانان و مستضعفان جهان با طرح‌های استکباری می‌باشد.

روز جهانی قدس، روز همبستگی مسلمانان جهان با ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و روز انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن مشترک امت اسلامی است.

بر اساس این گزارش در بخش دیگری از بیانیه تصریح شده است:

روز قدس، روز وحدت و همگرایی امت اسلامی و مقابله با تلاش مستکبران و رژیم غاصب صهیونیستی در تشدید واگرایی و ایجاد ائتلاف‌های شیطانی در راستای گسترش تضاد و اختلاف بین‌المللی و مذاهب اسلامی است.

این بیانیه در پایان ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس بر حضور گسترده کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و اهالی فرهنگ و هنر در راهپیمایی این روز تاکید می کند.

همچنین  از عموم ملت مومن و شهیدپرور ایران اسلامی نیز دعوت کرده است تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.