1395-04-09 15:58
7014
4
34353
وقتی سربازی برای انقلاب معافیت از خدمت نمی‎شناسد؛

استعفاء با سابقه‎ترین عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان پس از استعفا گفت: من تا ابد سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی باقی خواهم ماند و این استعفا به منزله معافیت از خدمت نیست.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو، مجید نادم، با سابقه ترین عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان، معاونت بررسی و تحلیل حوزه علامه طباطبایی دانشگاه آزاد استان و عضو قرارگاه شهید زین الدین، پس از استعفا در تاریخ هشتم تیر ماه سال جاری به این پایگاه خبری گفت: استعفا از این عناوین و سمت ها به منزله استعفا از تفکر و گفتمان غنی بسیج نیست.

وی با بیان اینکه تا ابد سرباز نظام مقدس و انقلاب شکوهمند اسلامی باقی می مانم و معافیت از خدمت را هرگز برنمی تابم، اذعان کرد: گرچه مانند سربازان عزیز تازه از دست رفته جوان هستم و دوستدار زندگی و خانواده، ولی در راه ولایت مطلقه فقیه و انقلاب سرافراز اسلامی همیشه جان بر کف خواهم بود.

نادم خاطرنشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب بدانند که سربازان امام خامنه ای (مدظله العالی) حتی زمانی که در نهاد بسیج-به هر دلیلی-سمتی نداشته باشند هم، بسیجی بوده و خواهند ماند و هر تحرک نامیمونی را از سوی دشمنان در نطفه خفه خواهند کرد.

متن کامل استعفای با سابقه ترین عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان را در زیر از نظر می گذرانید:

بسمه تعالی

در این چهار سالی که به عنوان سرباز در خدمت بسیج دانشجویی بودم چیزهای فراوانی یاد گرفتم و همیشه سعی کردم سرباز خوبی برای این نظام و انقلاب باشم و امر به معروف و نهی از منکر را سرلوحه کار خود قرار دادم. ان شاا.. که امام عصر(عج)و امام خامنه ای(مدظله عالی) از ما راضی باشند.

اینجانب مجید نادم معاونت بررسی و تحلیل حوزه علامه طباطبایی بنا به دلایلی از تمامی مسئولیت های خود استعفا میدهم.ان شاءالله همه ی مسئولین محترم که در این نظام خدمت میکنند و آبروی نظام هستند جایگاه خود را به چشم مسئول نبینند و بتوانند خادم ملت و دانشجویان باشند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته؛ 95/4/8

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سلام

خیر است ان شالله...

0
0
پاسخ
1395-04-09 19:48
دوست

با سلاماینکه استعفا لازم نداشت .با پایان دوره 4 ساله دانشجویی ، هر دانشجویی فارغ التحصیل می شود و از همه تشکل ها و مجموعه های دانشگاهی جدا می شود .با تشکر

1
0
پاسخ
1395-04-10 08:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.