1395-04-09 13:25
937
0
34334
مدیر کل کمیته امداد استان گلستان:

جذب 1209 حامی ایتام گلستان در شب های قدر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: در شب های قدر امسال یک هزار و 209 نفر از نیکوکاران سرپرستی یک هزار و 389 نفر یتیم و فرزند طرح محسنین را در استان برعهده گرفتند.

به گزارش گلستان ما به ، ابراهیم باغبانی روز چهارشنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کرد: بیشترین استقبال نیکوکاران از سرپرستی ایتام و طرح محسنین (خانواده های محروم) زیر پوشش این اداره کل در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان بود.
به گفته وی در شب شهادت امام علی (ع) سرپرستی 628 یتیم و فرزند محسنین از سوی 519 نفر نیکوکار در استان تقبل شد.

وی افزود: در شب 19 ماه مبارک رمضان، سرپرستی 309 یتیم و فرزند محسنین و در شب بیست و سوم هم 452 یتیم و فرزند محسنین به ترتیب از سوی 277 و 413 نفر از نیکوکاران گلستانی تقبل شد.

باغبانی با یادآوری این که اجرای جذب حامی برای ایتام و طرح محسنین در دیگر ایام سال تداوم دارد، گفت: خیرین علاقمند به مشارکت در این طرح ها می توانند با مراجعه به پایگاه این اداره کل، دفترهای شهرستانی و در مناسبت های مختلف در طول سال اقدام کنند.

به گفته وی اکنون 6 هزار و 500 یتیم از سوی 16هزار حامی و سه هزار و 500 فرزند طرح محسنین از سوی همین تعداد حامی زیرپوشش هستند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد که هنوز چهار هزار فرزند طرح محسنین و خانواده های فاقد درآمد و با سرپرست از کارافتاده، فاقد حامی هستند.

طرح اکرام ایتام ویژه فرزندانی است که از نعمت پدر محروم هستند و طرح محسنین شامل فرزندانی است که پدرشان در حیات یوده، ولی به دلایلی از جمله بیماری و از کار افتادگی قادر به تامین معاش زندگی نیست.

باغبانی از افراد نیکوکار در استان خواست که در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین، این نهاد را بیش از گذشته یاری دهند.

استان گلستان با یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد.

حدود 110 هزار نفر گلستانی زیرپوشش خدمات کمیته امداد هستند./ایرنا

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.