1394-05-29 06:39
1314
0
19244
در پی برگزاری همایش تجلیل از فعالان فضای مجازی :

نوشته سایت ترکمن سسی در خصوص نگاهی نو به مقوله تجلیل از خبرنگاران

سایت ترکمن سیسی نوشت : برای اولین بار چند تن از فعالان خبری استان ، آستین ها را بالا زده و خود متولی برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران فضای مجازی شدند .

به گزارش گلستان ما ؛ سایت ترکمن سسی در خصوص همایش شب گذشته تجلیل از فعالان فضای مجازی استان گلستان مطلبی نوشته که با هم می خوانیم :

"بالاخره با تلاشها و رایزنی های مستمر صورت گرفته در هفته های گذشته روز چهارشنبه 28 مرداد ماه برای نخستین بار مراسم تجلیل از فعالان فضای مجازی در استان گلستان برگزار شد .

در این مراسم که به همت چند سایت شاخص استان و در راس آنها سایت گلستان ما برگزار شد نمایندگان و مدیران سایت های مختلف از دو جناح سیاسی استان حضور داشتند.

دبیری و هماهنگی امور اجرایی این مراسم خوب را هم دوست پرتلاش مان جواد عموزاد برعهده داشت.

برگزاری این نشست از چند جهت مهم و شایسته تقدیر بود :

1- برای اولین بار چند فعالان خبری استان خود آستین ها ر ابالا زده و خود متولی برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران فضای مجازی شدند . البته حمایت برخی از ادارات دولتی نیز پشتوانه این کار خوب بود.

2- نظم و برنامه ریزی مراسم عالی بود و برگزاری آن با کمترین مشکل و حاشیه انجام شد .

3- غالب فعالان مجازی به درستی اعتقاد داشتند که اختلاف نگرش سیاسی فعالان رسانه ای نباید مانع تلاش هماهنگ و مشترک آنها در زمینه حل مسائل و مشکلات عمومی استان گردد. در این زمینه همه متفق القول بودند که مردم و مشکلات آنها باید اولویت اول فعالیت رسانه ای باشد نه نگاه های سیاسی .

4- در این مراسم هر چند آقایان طهماسبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ، فضیلت مدیرکل ارشاد اسلامی و رجبلی رئیس پلیس فتای گلستان به عنوان مهمانان رسمی مراسم دقایقی را سخنرانی کردند ، اما بخش اعظم وقت جلسه به درد دلهای خود فعالان اختصاص داشت . از این جهت این ابتکار برنامه ریزان مراسم شایسته تقدیر بود .

5- غالب فعالان رسانه ای حاضر در این مراسم بر این اعتقاد بودند که با توجه به روند رو به رشد استفاده از اینترنت در خانواده ها ، سایتهای استانی در حال حاضر به مهم ترین مرجع اطلاع رسانی در استان تبدیل شده اند و بر همین اساس محتاج رسیدگی ، توجه و حمایت بیشتر مسئولان امر هستند .

6- این مراسم نشان داد که می توان با اندکی ظرافت و نظم ، مراسمی شایسته مقام و منزلت خبرنگاران برای آنها برگزارکرد .

برای همه افرادی که در این زمینه زحمت کشیدند آرزوی موفیت داریم و امیدواریم همه فعالان رسانه ای استان ضمن حفظ دیدگاه های متفاوت خود در زمینه های مختلف در اموری که با منافع عام استان و مردم استان مربوط است همسویی و هماهنگی بیشتری داشته باشند .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.