1397-11-28 14:43
332
0
61252
مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خبر داد؛

فعالیت 17 پایگاه اسکان نوروزی در استان/ باشگاه‌های فرهنگیان و اقامتگاه‌های دائمی در انتظار مسافرین فرهنگی

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: با توجه به هماهنگی انجام شده امسال 17 پایگاه برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ احسان گوهری راد امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان، با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش برای ارائه خدمات به مسافرین نوروز 98 اظهار کرد: در این ایام 175 مدرسه برای مسافران نوروزی محیا شده است که دارای یکهزار و 520 کلاس خواهد بود .

گوهری راد به رتبه بندی اتاق های ویژه اسکان نوروز اشاره کرد و افزود: از تعداد کل کلاس ها ۲۹۵ کلاس بعنوان اتاق ویژه، ۸۱۲ اتاق رده (الف) و ۴۱۳ اتاق رده (ب) هستند .

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با بیان اینکه آموزش و پرورش در اسکان مسافران در سال گذشته نقش به‎سزایی داشت، گفت: 153 هزار و 380 نفر در ایام نوروز در مدارس استان اسکان داده شدند.

وی یادآورشد: در ایام نوروز 600 نفر از همکاران در آموزش و پرورش به ارائه خدمت به مسافران فرهنگی و غیر فرهنگی می پردازند.

گوهری راد با بیان اینکه نیازمند تخصیص اعتبار برای نوسازی تجهیزات مدارس هستیم؛ بیان کرد: با افزایش قیمت اجناس این امر کار سختی است و امیدواریم ستاد خدمات سفر در راستای خرید وسایل مورد نیاز برای اسکان مسافران ما را یاری کند.

وی گفت: در سال گذشته از ظرفیت بخش‌های دیگر استفاده کردیم که باشگاه‌های فرهنگیان و اقامتگاه‌های دائمی هم پذیرای مسافرین فرهنگی بوده اند .

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان همچنین از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواست؛ نوروزگاه‌هایی را به صورت سیار در مدارس برنامه اجرا کنند، این مهم می‎تواند به معرفی فرهنگ و امکان تاریخی استان کمک کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.