1397-11-24 18:34
462
0
61154
نماینده مردم غرب گلستان در مجلس:

احداث بندر اختصاصی چوب در استان گلستان / احیای خلیج گرگان یکی از اولویت های کاری خود قرار دادم

نماینده مردم غرب استان گلستان در مجلس گفت: بندر اختصاصی چوب در سواحل شهرستان گمیشان برای واردات تنه درخت از روسیه، احداث می‌شود.

به گزارش گلستان ما ؛ رامین نورقلی‌پور در نشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت: در مدت فعالیت در عرصه نمایندگی مردم، در حوزه زیرساخت های منطقه هماهنگی ها و اقدامات خوبی انجام شده و کمبودهای این منطقه در بخش های مختلف جبران شده است.

وی افزود: در حوزه کمبودهای جاده ای به خصوص جاده های روستایی اقدامات خوبی شده و به سطح قابل قبولی رسیده و طرح های هادی روستایی نیز در این منطقه پیشرفت خوبی داشته است.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل کمبود آب شرب در این منطقه و استان گلستان بسیار جدی است و در بخش های شمالی استان با وجود بارش های خوب اخیر با مشکلات فراوانی برای تامین آب شرب روبرو هستیم.

نورقلی‌پور گفت: در برخی روستاهای شهرستان گمیشان و بندرترکمن برای تامین آب شرب با مشکل روبرو هستیم و با تانکر آبرسانی می‌شود که با پیگیری انجام شده پروژه آب شیرین‌کن بندرترکمن افتتاح شد و با موافقت وزیر نیرو احداث آب شیرین‌کن در گمیشان نیز به زودی آغاز خواهد شد که در مدت 2 سال احداث می‌شود.

وی اظهار کرد: در شهرستان کردکوی نیز طرح جامع گردشگری را در دستور کار داریم و در شهرستان بندرگز نیز رفع مشکلات شرکت سرمایه‌گذاری گردشگری در این شهرستان را پیگیر هستیم.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی گفت: احیای خلیج گرگان را به عنوان یکی از اولویت های کاری خود قرار دادیم و جلسات بسیاری را با مسئولان مربوطه داشتیم که مطالعات لازم برای انجام لایروبی کانال‌ها انجام شده و به زودی با اختصاص اعتبار لازم، لایروبی آغاز می‌شود.

نورقلی‌پور با اشاره به نبود بندر در استان گلستان گفت: در تلاش هستیم که مجوز احداث بندر در این استان را بگیریم که تاکنون موافقت وزارت جهادکشاورزی را کسب کرده ایم و جلساتی را نیز با سازمان بنادر داشته ایم.

وی اظهارداشت: با نظر مثبت مسئولان بندر اختصاصی چوب در سواحل شهرستان گمیشان برای واردات تنه درخت از کشور روسیه، احداث می‌شود تا نیاز چوبی در داخل کشور را برطرف کند و با توجه به طرح ممنوعیت برداشت از جنگل های شمالی می توان از طریق این بندر نیاز چوب کشور را تامین کرد.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز، گمیشان و بندرترکمن در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث این بندر می توان پیشران توسعه استان باشد و 1200 مترمربع زمین برای این کار اختصاص یافته و استاندار گلستان نیز پیگیر اجرای این بندر هستند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.