1397-06-04 11:21
768
0
56420
نماینده ولی فقیه در گلستان:

برخورد دوگانه کشورها عامل گسترش تروریسم می شود/ با گسترش تروریست امنیت جهانی به خطرمی افتد

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: برخورد دوگانه عامل گسترش تروریسم می شود و همه کشورها باید به صورت جدی آماده مبارزه با تروریست شوند.

به گزارش گلستان ما؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی، امروز در سومین همایش اسوه های صبوری که به مناسبت روز بین المللی یادبود گرامیداشت قربانیان تروریسم که در تالار فخرالدین اسعدگرگانی برگزار شد، اظهار کرد: امروز همه کشورها باید به صورت جدی آماده مبارزه با تروریست شوند.

وی افزود: بیش از 80 سال قبل در شورای جهانی ملل یا همان سازمان ملل امروزی مصوبه ای علیه تروریسم  تصویب شد که برای برخورد با تروریسم و منع رشد و توسعه آن بود.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد:  بعد از ۸۰ سال که در سازمان ملل متحد این امر مطرح شده چرا هنوز تروریسم خاتمه نیافته و حتی گسترش هم یافته  تا آنجا که دولت تشکیل می دهند و ادعای خلافت می کنند  و این باید به سوال جهانیان تبدیل شود.

وی بیان کرد: عوامل مختلفی سبب گسترش تروریسم است که یکی از این عوامل برخورد دوگانه ای است که در دنیای امروز وجود دارد.

نورمفیدی اضافه کرد: یک روز منافقین را گروه ترویستی معرفی کردند  اما مشاهده می کنیم همین گروه در گوشه  و کنار دنیا جلساتی تشکیل می دهند و همان هایی که دم از مبارزه علیه تروریسم می زنند در آن شرکت می کنند و به آنان کمک مالی می کنند.

وی در ادامه اوضاع یمن را فاجعه انسانی نامید و گفت: در آن جا کودکان گرسنه و در قحطی مطلق هستند که به همراه مادران مظلوم جز اشک چاره دیگری ندارند و این ها با چه منطقی قابل توجیه است.

این مقام مسئول با بیان این که 17 هزار قربانی تروریسم داریم ، اذعان کرد: شخصیت های بزرگی از رهبری، رئیس جمهور و مردم عادی در این راه قربانی شدند. ما خودمان قربانی ترورسیم هستیم، معتقدم با برگزاری این جلسات نمی توان جلوی ان  فاجعهرا بگیریم.

نورمفیدی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) یادآورشد: ایشان می فرمایند که منطق اسلام ترور را باطل می داند و شما مطمئن باشید که ملت ما مسلم است و مسلم تروریست نیست.

وی ادامه داد: با گسترش تروریست امنیت جهانی به خطر می افتد زیرا امنیت قابل تجزیه نیست وهمه جوامع را درگیر می کند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در خاتمه گفت:  دشمن می خواهد ما را به جان هم بیندازد لذا باید با هماهنگی هم جلوی توطئه دشمن را بگیریم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.