1396-01-08 18:06
829
0
37153
رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس:

دولت وعده‎هایی که داده نتوانسته عمل کند/سنگ قبر هم از چین وارد می‎کنند

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدادتراش و سنگ قبر را نیز برای ما از چین وارد می‎کنند، افزود: بر این باور هستیم که ملت این دولت را به عنوان دولتی که در چهار سال بعدی وفا به عهد کند نمی‎شناسد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد مهدی زاهدی عصر امروز در جمع مردم ولایتمدار استان گلستان اظهار داشت: دولت‎هایی که روی‎کار آمدند غیر از دولت نخست و دوم که سیستم حکومتی ما متفاوت بود و ریاست جمهوری نقش تشریفاتی را داشتند در طی دو دوره و هشت سال مسئولیت داشتند.

زاهدی با بیان اینکه برخی‎ها به ما می‎گویند چرا باید دولت آقای روحانی چهار ساله شود، بیان داشت: بعد از روی کار آمدن دولت سازندگی و اصلاح قانون اساسی حکومت از نظر سیستم اجرایی به دست ریاست جمهوری افتاد و پست نخست وزیری حذف شد.

وی تصریح کرد: آقای روحانی حل وعده 100 روزه را به مردم داده و می‎گفتند که ما می‎توانیم در یک فرصت کوتاه شاهد تحول باشیم.

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 446 وعده از سوی آقای روحانی به مردم داده شده که بسیاری از آن عمل نشده است، تاکید کرد: زمانی که دولت روی کار آمد وقتی به دولت انتقاد می‎شد می‎گفتند تضعیف دولت است و امروز هم که انتقاد داریم می‎گویند حرف نزنیم.

زاهدی با بیان اینکه قرار بود که برای کارخانه‎های بیگانه اشتغال ایجاد نکنیم ، تاکید کرد: بیش از 20 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور شد و این معنی‎اش این نیست کار برای کارگران خارجی ایجاد کردیم.

وی افزود: 157 هزار هکتار در این استان زمین برای کشت پنبه بود و امروز ببینید در چه وضعیتی قرار دارد.

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدادتراش و سنگ قبر را نیز برای ما از چین وارد می‎کنند، افزود: تمام تعهداتی که در برجام کشور ما متعهد بود این کشور و ملت پیشاپیش داد و آیا تعهداد برجام انجام شد ؟ و پول‎های بلوکه شده ما برگشته است؟.

برجام قرار بود مشکل ریزگرد، آب و محیط‎زیست را درست کند

زاهدی با بیان اینکه برجام قرار بود  مشکل ریزگرد، آب و محیط‎زیست را درست کند، بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که باید مدیران افرادی باکارآمدتر باشند.

وی افزود: عرف این است که دولت‎ها هشت ساله باشند اما دولت وعده‎هایی که داده نتوانسته عمل کند و کدهایی که مقام معظم رهبری مطرح کردند نشانه از عدم رضایت ایشان از اقدامات است.

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند در جایی که جوان بیکاری را می‎بینم احساس شرمندگی می‎کنم، یادآور شد: بر این باور هستیم که ملت این دولت را به عنوان دولتی که در چهار سال بعدی وفا به عهد کند نمی‎شناسد.

زاهدی با بیان اینکه 260 هزار رای بین کل دوستان اصولگرا و آقای روحانی در سال 1392 فاصله داشت، گفت: منیت به خرج دادیم و مسائل فردی را به مسائل جمعی ترجیح دادیم و جبهه مردمی در این راستا شکل گرفته که همه نیروهای اسلامی و کسانی که گفتمان امام(ره) و رهبری را قبول دارند اهم از اینکه اصولگرا باشند و یا از دیگر طیف‎ها زیر چتر خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه جمنا آرمان‎های امام(ره) و شهدا را باور دارد، افزود: جمنا هرمی است که بر پایه و قاعده اصلی استوار است و این قاعده استان‎های ما و راس هرم کاندیداهایی هستند که خود را در راس هرم مطرح کردند.

رئیس کمیسیون آموزش عالی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر من عضو 5 نفر بعدی نباشم و یا اینکه باشم و بگویند کنار بروید بدون هیچ اعتراض با همه وجود از جبهه حمایت می‎کنم.

زاهدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند اگر مدیریت انقلابی باشد می‎توانیم بر همه مشکلات فائق بیایم، افزود: اگر مشکلات اقتصادی کشور حل نشود با یک تلاطم و یا بالاتر از آن اعتراضات مدنی و اجتماعی رو به رو شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.