1398-06-06 13:03
990
0
65178
در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه مطرح شد؛

انتصاب یک معاون و دو رئیس ادارۀ زن در فرمانداری گنبدکاووس

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان گفت: در چند روز آینده معاونین و ساختار اداری فرمانداری تثبیت خواهد شد و یکی از معاونین و حداقل دو رئیس ادارۀ فرمانداری خانم خواهد بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، با عنوان این خبر از سوی فرماندار ویژه گنبدکاووس گزینه هایی که پیش از این از سوی رسانه ها مطرح شده بود قوت بیشتری می گیرد و می توان گفت پیش بینی رسانه ها کاملا درست است.

قطعا نیاز است که وضعیت معاونین فرمانداری ویژه گنبدکاووس به عنوان دومین شهرستان استان گلستان هر چه سریعتر مشخص شود و امیدواریم این انتصاب ها بر اساس شاخص های مدیریتی و تخصص متناسب با حوزه کاری انجام شده باشد تا در آینده شاهد مشکلاتی در این حوزه ها نباشیم.

در این مراسم که به مناسبت هفته دولت و برای تجلیل از کارمندان نمونه برگزار شد تعدادی از کارمندان تجلیل شدند و کریمی همچنین در سخنانی موفقیت ادارات را حاصل تلاش صادقانه و موثر کارمندان دانست.

وی همچنین در ادامه به برخی از پروژه های هفته دولت پرداخت و گفت: پروژه اسید هیومیک جز پروژه های افتتاحیه هفته دولت امسال بود و بدلیل اهمیت آن که به عنوان نخستین کارخانه اسید هیومیک در ایران است ، طی توافقی که با استان داشتیم، این پروژه با حضور وزیر کشاورزی افتتاح می شود.

محسن علی پور

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.