1397-11-02 12:21
1052
0
60567
فرماندار ویژه گنبدکاووس:

تشکل های مردم نهاد و روحانیون نقش مهمی در پیشگیری از آسیب ها دارند

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس، گفت: تشکل های مردم نهاد و علما و روحانیون ظرفیت مهمی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی هستند و نقش بسزایی در این امر دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی با عنوان این مطلب که باید از همه ظرفیت های مردمی برای مبارزه با موادمخدر و پیشگیری از سوءمصرف آن استفاده کرد.

وی در دهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ضمن اشاره به این موضوع گفت: این امر یک ضرورت است و دولت نیز بر اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک راهبرد تاکید دارد که اگر همراهی مردم با مسئولین باشد آثار مطلوبی را به همراه خواهد داشت.

مسئله دیگری که فرماندار ویژه گنبد بر آن تاکید کرد بحث مهارت آموزی و اشتغال بهبود یافتگان است که برگزاری دوره مهارت های فنی و حرفه ای بسیار موثر خواهد بود.

وی اذعان کرد: تا کنون سه منطقه اسلام آباد، بدلجه و محله مدرسی(افغان آباد) به عنوان مناطق آسیب پذیر در طرح شهید شوشتری تحت پوشش قرار گرفتند و براساس تصمیم ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان برای سال آینده دو منطقه دیگر از سه منطقه پیشنهادی ، سیدآباد، گدم آباد و چای اضافه خواهد شد.

کریمی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده در این مناطق گفت: برگزاری دیدارهای مردمی برای پیگیری امور مردم ، توجه به مسائل عمرانی این مناطق و همچنین اجرای برنامه های ورزشی و شاد از نیاز های این مناطق است که باید به صورت مستمر انجام شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.