1397-08-09 06:57
1070
0
58320
فرمانده سپاه گنبد در بین دانش آموزان بسیجی؛

نوجوانان در مقابل جنگ نرم دشمن بیدار باشند/ نباید فضای مجازی را به ابزار سوء استفاده دشمن تبدیل کنیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در بین دانش آموزان دختر بسیجی شهرستان بر لزوم بیداری نوجوانان در مقابل جنگ نرم دشمن که به طرق مختلف در پی ضربه زدن به کشوراست، تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سرهنگ رمضانعلی قاسم پور در یادواره شهدای دانش آموز که با عنوان نیلوفران خاک همزمان با هفته بسیج داش آموزی در سالن اجتماعات کانون بسیج گنبدکاووس برگزار شد، با عنوان این مطلب افزود: حرکتی را چندین سال است دشمن در کشور ما به ویژه بین جوانان، زنان و دختران ما شروع کرده است  و آن تهاجم فرهنگی است.

qaboosnameh 11

وی ادامه داد: حضرت آقا چندین سال قبل بحث تهاجم فرهنگی را مطرح کردند اما خیلی ها خواب بودند و جدی گرفته نشد ، مسئله نفوذ نیز مطرح شد و این را هم جدی نگرفتند ولی دیدیم که اگر هشدارها جدی گرفته نشود به ضربت دشمن گرفتار خواهیم شد.

نباید فضای مجازی را به ابزار سوء استفاده دشمن تبدیل کنیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فراگیر شدن استفاده از فضای مجازی نیز گفت: این فضا و همین گوشی هایی که در دست ماست اگر درست استفاده نشود می تواند برای آینده ما خطرساز شود و به عنوان ابزاری برای دشمن مورد استفاده قرار گیرد.

سرهنگ قاسم پور خاطر نشان کرد: ما در بسیاری اقلام و کالاهای اساسی خود همواره از سوی دشمن تحریم بوده و هستیم اما چرا هیچوقت در مورد گوشی و استفاده از اینترنت در تنگنا و محرومیت قرار نمی گیریم؟ چون این سلاح دشمن است که می تواند با آن به ما ضربه بزنید و ما باید در بکارگیری این ابزار و امکانات بسیار هوشیار باشیم.

وی یادآور شد؛ در جنگ سخت در آن زمان که حتی سیم خاردار هم نداشتیم، دشمن حریف ما نشد چه برسد حالا که در دنیا در تولید سلاح  به ویژه موشک حرفی برای گفتن داریم و به همین دلیل به جنگ نرم رو آورده است.

فرمانده سپاه گنبد اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال ضربه زدن از طریق جنگ فرهنگی است و باید مواظب باشیم دانش آموزان ما از این طریق ضربه نخورند.

باید مطالعه کنیم شهید فهمیده چه کرد که در تاریخ ماندگار شد

قاسم پور با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی وجه تصمیه 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار را ریشه در روزشمار تاریخ دانست و گفت: تبعید امام خمینی(ره) در 13 آبان سال 43، کشتار جمع کثیری از دانش آموزان تهرانی در سال 57 و تسخیر سفارت آمریکا که هویت کاملا جاسوسی داشت، توسط دانشجویان را از مهمترین دلایل گرامیداشت این یوم الله است.

وی توصیه کرد دانش آموزان به مطالعه ماهانه یک وصیت نامه شهید بپردازند و گفت: پیروی از ولایت و مسئله حجاب مورد سفارش همه شهدا است.

فرمانده سپاه گنبدکاووس همچنین با یادآوری رشادت شهید دانش آموز حسین فهمیده تصریح کرد: باید برویم و مطالعه کنیم که این شهید چه کرد که در تاریخ ماندگار شد و ما باید به آن تاسی کنیم.

وی همچنین خطاب به دانش آموزان گفت: خیلی از دانش آموزان هم سن و سال شما با دستکاری شناسنامه های خود به جبهه های جنگ علیه باطل رفتند تا ما امروز امنیت داشته باشیم و ما برای جلوگیری از روند حرکت دشمن باید مقابل آن بایستیم و از روحیه رشادت و شجاعت شهدای دانش آموز درس بگیریم.

هفته بسیج دانش آموزی شناسنامه ای برای دانش آموزان است

سرهنگ قاسم پور هفته بسیج دانش اموزی و را شناسنامه ای برای دانش آموزان کشور دانست و ادامه داد: این افتخار در تقویم انقلاب و کشور ثبت شده است.

وی با اشاره به تلاش برخی برای تصویب 2030 در کشور برای جلوگیری از انتقال شهادت و رشادت 8 سال دفاع مقدس رزمندگان به دانش اموان در حالیکه 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است و نسل های انقلاب هم باید بدانند که مفت و بدون زحمت پیروز نشده است.

فرمانده سپاه گنبدکاووس اذعان کرد: هر جا فتنه گری، آدم کشی و غارتگری باشد رد پای آمریکا آنجاست چرا که آنها به دنبال جاه طلبی خودشان هستند و حتی به دوستان خود نیز رحم نخواهند کرد و تا بوده همین رفتار را داشته اند.

وی با توجه به این رفتار آمریکا بر لزوم شرکت در راهپیمایی 13 آبان دانش آموزان تاکید کرد و گفت: بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی که هر کس به خواب برود با لگد دشمن بیدار خواهد شد و الحمد الله جوانان ما بیدار هستند و دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.

لینک تصاویر
یادواره "نیلوفران خاک" بزرگداشت شهدای دانش آموز گنبدکاووس/ تصاویر

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.