1397-08-04 06:49
609
0
58185
معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس:

ششمین دانشگاه تقریب مذاهب کشور در گنبدکاووس راه‌اندازی می‌شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس گفت: از بهمن ماه امسال دانشگاه تقریب مذاهب در گنبدکاووس فعال شده و دانشجو جذب خواهد کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم ، عبدالقدیر کریمی در جلسه کمیسیون دانشجویی گنبدکاووس اظهار داشت: با توجه به متقاضیان زیادی که این دانشگاه در سطح کشور دارد توانستیم با فعال کردن این دانشگاه در گنبدکاووس از این ظرفیت به عنوان یک برند و امتیاز برای شهرستان استفاده کنیم.

وی افزود: امید داریم تا چند سال آینده ساختمان و فضای آموزشی با استاندارد جهانی و بین‌المللی احداث کنیم تا شان و جایگاه سرانه دانشجویی و فضای آموزشی شهرستان ارتقاء یابد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به 16 آذر روز دانشجو بیان داشت: با توجه به شیطنت‌های دشمنان برای اختلاف بین مردم و مسئولان و همچنین سوءاستفاده از ظرفیت جوانان در کشور، در ایام روز دانشجو باید بیشتر مراقب دانشجویان و دشمنی‌های استکبار جهانی بوده و از دانشجویان همراه‌تر و مذهبی برای برگزاری برنامه‌های روز دانشجو استفاده کنیم، در این برنامه ها،شادی و نشاط دانشجویی در نظر گرفته شود.

وی یادآور شد: خوشبختانه فضای شهرستان چه از لحاظ گروه‌ها و جناح‌ها و چه از لحاظ فضای آموزشی و دانشجویی فضای کاملا مناسب و آرام است و دشمنان خارجی و داخلی تاکنون نتوانستند تنش و حساسیتی با توجه به تنوع اقوام در شهرستان ایجاد کنند که این ناشی از همراهی و مشارکت مردم و نظارت نیروهای انتظامی و امنیتی در شهرستان و همکاری مدیران اجرایی است.

فرهاد شیبک، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه اظهار داشت: دانشگاه ذخایر فرهنگی کشور محسوب شده و نقش مستقیم در توسعه و پیشرفت شهرستان دارد و به عنوان مرکز خلاقیت و تجمیع صاحب نظران، فرهیختگان و اندیشمندان می‌توانند در حوزه‌های مختلف نقش بسزایی ایفا کند.

وی افزود: در حال حاضر در گنبدکاووس 9 دانشگاه و مرکز آموزشی با بیش از 15 هزار دانشجو از اقصی نقاط کشور فعال است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.