1397-06-12 14:32
1280
0
56657
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس:

رزمایش محمدرسول الله 2 در گنبدکاووس برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: رزمایش اقتدارعاشورایی ویژه گردان های بیت المقدس در راستای حفظ و اقتدار و انسجام بسیجبان شهرستان گنبدکاووس فردا همزمان با سراسر استان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور با عنوان این مطلب در نشت خبری اذعان کرد: این رزمایش به صورت اردوگاهی است و علاوه بر برنامه های خاص خود، در آن برنامه های متعدد فرهنگی نیز اجرا می شود.

وی تصریح کرد: کار دشمن دشمنی کردن است و از بدو پیروزی انقلاب اسلامی با هدف نابودی نظام، تحرکات گوناگونی داشته و دست به تهدید زده است اما مردم و بسیجیان ما همیشه پا دررکاب و پشتیبان ولایت بوده اند و این رزمایش نیز جلوه ای از این ایستادگی و وفاداری است که ان شاالله به نحو احسنت اجرا شود.

photo ۲۰۱۸ ۰۹ ۰۳ ۱۵ ۱۳ ۴۶

سرهنگ قاسم پور افزود: بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون کارنامۀ درخشانی داشته که تقدیم بیش از 80 هزار شهید بسیجی در این سال ها و همچنین جانبازان بسیجی که سالیان سال است با درد و رنج زندگی می کنند در کنار سایر شهدا و جانبازان کشور خود سندافتخار از حضور درخشان بسیج در دفاع از این مرزو بوم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات بسیج در راستای خدمات اجتماعی و جهادی اشاره کرد و گفت: علاوه بر این رزمایش ، نیروهای بسیجی از ابتدای شهریور ماه در قالب گروههای جهادی در حال خدمت رسانی به مناطق محروم هستند و البته پیش از این نیز با توجه به نیاز مناطق مختلف به ویژه کمک رسانی و عمران مناطق آسیب دیده در حوادث غیرمترقبه از جمله کرمانشاه همیشه در میدان بوده و هست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس خدمات بسیج از سوی قشرهای مختلف بسیجی از جمله جامعه بسیج پزشکی ، بسیج مهندسی و دانشجویی را دارای گستردگی زیادی عنوان کرد که همواره با هدف وحدت و همدلی در جامعه و خدمات رسانی به مناطق محروم و آسیب دیده انجام می شود.

وی گفت: بنا داریم این حرکت های جهادی و خدمات رسانی به مناطق محروم به ویژه بهسازی مدارس، تا پایان شهریورو بازگشایی مدارس ادامه داشته باشد و هدف ما ایجاد و تقویت همدلی بین آحاد جامعه و اعلام آمادگی به دستگاههایی است که خواهان کمک بسیج هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.