1397-03-11 10:57
965
0
53941
در مراسم گلریزان انجام شد؛

کمک 633 میلیون ریالی خیرین گنبدی ویژه زندانیان جرائم غیرعمد

مراسم جشن گلریزان در گنبدکاووس برگزار شد و خیرین گنبدی 633 میلیون و 350 هزار ریال ویژه زندانیان جرائم غیر نقد کمک کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گلستان در این مراسم با اشاره به اینکه 410 نفر از زندانیان در استان گلستان که دارای جرائم غیرعمد هستند نیاز به کمک دارند  گفت: از این تعداد 83 نفر در گنبدکاووس هستند.

حمید وسکویی افزود: برای آزادی این تعداد زندانی جرائم غیرعمد استان گلستان به 67 میلیارد ریال نیاز است که اگر بتوانیم تا سقف 20 میلیارد ریال تامین شود، می توان به دلیل رضایت هایی که گرفته شده اقدام به آزادی زندانیان کرد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز در این مراسم گفت: ورود دادگستری در اجرای این طرح خداپسندانه نشان دهندۀ این است که کمک های مردم و خیرین در یک مسیر درست هدایت می شود و مورد تائید است.

عبدالقیر کریمی اظهار کرد: گنبدکاووس همواره در عرصه های مختلف پیشرو بوده است و در بحث جمع آوری کمک های خیرین نیز در سال گذشته اولین شهرستان بودیم.

وی با تاکید بر اهمیت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ، این مسئله را موثر در کاهش آسب ها دانست و گفت: به واسطه نبود سرپرستان خانوار عمدتا این قبیل خانواده ها علاوه بر ایجاد مشکل در تامین معاش، دچار آسیب های مختلف می شوند و در نهایت این آسیب ها در سطح جامعه اثر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.