1396-09-08 10:58
810
0
47177
با مشارکت کارکنان بانک ملی گنبدکاووس؛

30 یتیم گنبدی صاحب حامی‌ شدند

رئیس کمیته امداد منطقه دو گنبدکاووس از برعهده گرفتن حمایت مالی 30 یتیم تحت حمایت این نهاد توسط رئیس و کارکنان شعبه مرکزی بانک ملی این شهرستان خبر داد.

علی حسنی گفت: براساس موافقت رئیس و کارکنان بانک ملی شعبه مرکزی گنبدکاووس مقرر شد، ماهیانه در مجموع قریب 10 میلیون ریال ازسوی آنان به حساب این تعداد یتیم واریز شود.

وی با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در کمیته امداد، افزود: هم اکنون کمیته امداد منطقه 2 گنبدکاووس تعداد 762 یتیم و فرزندان خانوارهای نیازمند تحت حمایت دارد.

حسنی با قدردانی از کمک های حامیان و خیران به طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد، تصریح کرد: هم اکنون یک هزارو 200 نفر از خیران و نیکوکاران دراین طرح مشارکت دارند.

وی تصریح کرد: در سایه کمک های خیران گنبدی، کمیته امداد منطقه 2 این شهرستان یتیم بدون حامی مالی ندارد و تنها 200 فرزند از نیازمندان تحت حمایت (طرح محسنین) بدون حامی مالی هستند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو گنبدکاووس یادآور شد: میزان کمک نقدی هر حامی به طرح ایتام و محسنین به طور میانگین ماهانه 300 هزار ریال است و افراد می توانند متناسب با وضعیت مالی خود کمتر یا بیشتر از این رقم را کمک نمایند.

حسنی تصریح کرد: علاقه مندان به مشارکت در ین طرح های خداپسندانه می توانند با مراجعه حضوری و یا تماس با تلفن 33380516 اطلاعات و مشاوره لازم را دریافت نمایند.

با توجه به وسعت افزون بر پنج هزار کیلومتر مربعی شهرستان گنبدکاووس و تعداد مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، این نهاد از آذرماه سال گذشته به دو شعبه مستقل درقالب منطقه 1 و 2 تقسیم شد.

هم اکنون شعبه منطقه 2 این شهرستان چهار هزار و 563 خانوار با جمعیت تقریبی هشت هزارو 500 نفر از اهالی دو دهستان فجر و آق آباد و بخش داشلی برون و نیز قسمت شرق شهر گنبدکاووس را تحت حمایت دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.