1396-07-27 07:54
864
0
45462
امام جمعه اهل‌سنت گنبدکاووس:

همه ما سپاهی و بسیجی هستیم؛ سپاه در قلب مردم ایران جای دارد

امام جمعه اهل‌سنت شهرستان گنبدکاووس گفت: سپاه لشکری است که از بدو انقلاب در همه صحنه‌ها حضور داشت و محبت سپاه در قلب مردم جای دارد و همه ما سپاهی و بسیجی هستیم.

به گزارش گلستان ما، آخوند عبدالباسط نوریزاد، در همایش میثاق با ولایت و حمایت از سپاه و نیروهای مسلح در باشگاه فرهنگیان شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: در هر کشور و تشکیلاتی دشمن وجود دارد اما از آنجایی که نظام جمهوری اسلامی ایران نشئت‌گرفته از اسلام و قیام امام حسین(ع) است، دشمنان داخلی و خارجی فراوانی دارد.

امام جمعه اهل‌سنت شهرستان گنبدکاووس افزود: ما ملت ایران باید در قبال دشمنی‌های استکبار جهانی و دیگر دشمنان، اتحاد و وحدت خود را حفظ کنیم و مطیع امر سخنان مقام معظم رهبری باشیم، تا آنان نتوانند به نقشه‌های خود دست یابند.

آخوند نوریزاد تصریح کرد: سخنان ترامپ که نشان از عدم تجربه سیاسی و حکومت‌داری است، دور از انتظار نیست و با این حرکات نمی‌تواند بین مردم و نظام ما اختلاف ایجاد کند.

حجت الاسلام محمود ترابی در این همایش اظهار داشت: ترامپ با این حرکات می‌خواست بین مردم، سپاه و دولت دوگانگی ایجاد کند و گمان می‌کرد بین دولت و نهاد رهبری فاصله وجود دارد.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس افزود: همچنین با این حرکت، فکر می‌کرد می‌تواند در نظام جمهوری اسلامی رعب و وحشت ایجاد کند اما نتیجه عکس از سخنان و حرکات خود گرفت.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: حرف ما این است که آمریکا نباشد و برای این حرف هزینه آن را که همانا پیروزی و یا پیوستن به لقاء الله است پرداخت می‌کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه گفت: سخنان سراسر توهین‌آمیز ترامپ، سبب تثبیت و حقانیت نظام جمهوری اسلامی در دنیا و یا حداقل در کشورهای مسلمان شد.

عبدالقدیر کریمی اظهار داشت: ملت ایران و همه ما در دفاع از آرمان‌های انقلاب و اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و حمایت از سپاه، بیعت مجدد می‌کنیم و اعلام می‌کنیم کماکان در برابر همه قدرت‌های استکباری ایستادیم از انقلاب و ارزش‌های جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس افزود: پس از سخنان ترامپ، تنها کشورهای عربستان و اسرائیل از این سیاست حمایت کردند و حتی کشورهای اروپایی که در سیاست کلی، همسو و هم‌صحبت با آمریکا بودند بعد سخنان ترامپ یا با بیانیه و یا سکوت از دولت آمریکا انتقاد و از برجام حمایت کردند.

کریمی تصریح کرد: به‌گفته سیاستمداران باتجربه، سخنان اخیر ترامپ، آغاز فروپاشی دولت آمریکا و تزلزل دولت جدید در دیپلماسی جهانی شده است.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تأکید کرد: سخنان ترامپ سبب شد تا اقتدار نظام و همراهی و اتحاد مردم در مسیر عقلانیت در برابر سیاست‌های آمریکا ثابت شود و سبب شد در برخی حوزه‌ها که دچار چالش بودیم با این حرکت، این چالش‌ها مرتفع و مردم یک بار دیگر، "بیا قدر یکدیگر را بدانیم" را عملی کنند.

کریمی گفت: فرمایشات مهم مقام معظم رهبری و تحلیل و تبیین صحبت‌های رئیس جمهور، سبب شد تا خوی استکباری بیش از پیش به دنیا ثابت شود.

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: سپاه پاسداران یک نهاد قانونی، ارزشی و معنوی است که در راستا حفظ ارزش‌های دفاع اسلامی از جان، مال و حتی فرزندان خود گذشتند و ما امروز به سپاه اعلام می‌کنیم که همواره کنار شما و از شما حمایت خواهیم کرد./ تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.