1396-07-22 18:57
1096
0
45264
دبیرکل مجمع انقلابیون جوان شهرستان گنبدکاووس:

مناف هاشمی جوان، معتدل و با برنامه است/ تندروها به گوشه رینگ رفته‌اند/ صادقلو زیر بار سهم‌خواهی‌ها نرفت/ مناف هاشمی خط‌شکن توسعه شرق گلستان باشد

دبیرکل مجمع انقلابیون جوان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به انتخاب استاندار جدید گلستان از سوی دولت، گفت: مناف هاشمی جوان، معتدل و بابرنامه است.

به گزارش گلستان ما، مهدی باقریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با اشاره به تغییرات جدید در مسند استانداری استان گلستان و جایگزینی مناف هاشمی به جای حسن صادقلو با مصوبه جلسه روز چهارشنبه هیئت وزیران، اظهار کرد: مردم استان گلستان فارغ از جناح‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب و به طور کلی اقشار مختلف مردم خاطرات خوبی از حسن صادقلو دارند و به نظر می‌رسد در عین برخی انتقادات درست به عملکرد وی اما در حوزه مدیریت او باید گفت این دوره یکی از دوره‌هایی است که به زعم آمار و مستندات با وجود مشکلات مالی شدید دولت و کشور از دوره‌های درخشان پیشرفت در استان به ویژه در مناطق محروم خواهد بود.

وی با بیان اینکه حسن صادقلو که یک اصلاح طلب شناسنامه‌دار و شناخته شده در سطح کشور بود در دوره مدیریت خود با رعایت ادبیات دولت همواره فردی اعتدالی و به دور از تندروی ظاهر شد، افزود: اینکه حسن صادقلو زیر بار لیست‌های تحمیلی برخی اصلاح طلبان تندرو نرفت نقطه درخشان مدیریت او بود که در تاریخ گلستان ثبت خواهد شد.

*استفاده از حیدر احمدی و نورالله نوراللهی نشان‌دهنده مشی اعتدالی صادقلو بود

دبیرکل مجمع انقلابیون جوان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه استفاده از فرمانداران شاخص و معتدل دولت دهم در استانداری و برخی مسندهای مدیریتی استان در دولت یازدهم نشان از رعایت دقیق اعتدال در دوره مدیریت صادقلو بود، خاطرنشان کرد: استفاده از حیدر احمدی در اداره کل انتظامی و امنیتی، نورالله نوراللهی در اداره کل توسعه منابع انسانی، استفاده از معاونین فرماندار بعضا اصولگرا در گنبدکاووس و شهرستان‌های دیگر همه نشان‌دهنده مشی اعتدالی صادقلو بود.

باقریان با تقدیر از تصمیم به جا و منطقی دولت تدبیر و امید در انتخاب مناف هاشمی به عنوان استاندار جدید گلستان، ادامه داد: انتخاب مناف هاشمی به منصب استانداری گلستان نشان داد مشی دولت در چهار ساله دوم فعالیت نیز، ادامه روندی است که در گلستان با محوریت پرهیز از تندروی در دوره گذشته جاری بوده است.

وی با بیان اینکه مناف هاشمی فردی جوان، معتدل و بابرنامه است، تصریح کرد: با انتخاب مناف هاشمی تندروهای استان گلستان قطعا به گوشه رینگ رفته و باید برای ادامه حیات سیاسی خود از تخریب و تندروی دست بردارند وگرنه باید در تاریخ به دنبال گرد و غباری از اسم خود باشند.

دبیرکل مجمع انقلابیون جوان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه شهرستان گنبدکاووس به عنوان محوری‌تر‌ین شهرستان شرق استان گلستان نیازمند توجه بیشتر مسوولان استانی است، گفت: مناف هاشمی باید از همین ابتدا به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که شرق استان را در برنامه توسعه و پیشرفت فراموش نکند.

باقریان با اشاره به اینکه در سال‌های متمادی پس از انقلاب با وجود وسعت و ظرفیت‌های بسیار بیشتر گنبدکاووس از همه شهرستان‌های استان گلستان به دلایل واهی این شهر از توسعه بازمانده است، اضافه کرد: مناف هاشمی می‌تواند خط شکن توسعه در شرق استان گلستان باشد و برای یک بار هم شده این منطقه را به سمت توسعه حقیقی هدایت کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.