1396-06-11 07:58
1221
0
43516
از روز 13 شهریور ماه؛

چراغ یازدهمین نمایشگاه بین المللی اقوام ایران زمین در گلستان روشن می شود

در آستانه فرا رسیدن یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین در گلستان، دو شهر گرگان و گنبد کاووس خود را برای میزبانی از هنرمندان این جشنواره مهم کشوری مهیا می سازد.

به گزارش گلستان ما، یازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین از روز 13 شهریور ماه، فعالیت رسمی خود را در دو شهر گرگان و گنبد کاووس آغاز خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، این جشنواره بین المللی که میهمانان زیادی را از اقصی نقاط استان گلستان و کشور به خود جذب می کند، با هماهنگی دستگاه های مربوطه، فعالیت خود را از دو روز دیگر آغاز خواهد کرد.

این جشنواره که زینت بخش فرهنگ اقوام ایران زمین در کشور محسوب می شود و می توان گفت، با ابتکار استان گلستان، این جشنواره راه اندازی گردید، همه ساله مورد تحسین اقوام ایران زمین و هنرمندان و همچنین مسئولین کشوری قرار می گیرد.

در همین حال، یازدهمین جشنواره اقوام ایران زمین در استان گلستان، از روز 13 شهریور ماه به مدت 3 روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان واقع در جاده گرگان به آق قلا برگزار خواهد شد و در تاریخ 16 شهریور ماه این جشنواره در شهر گرگان فعالیت خود را به اتمام خواهد رساند.

aghvam

همچنین در ادامه فعالیت این جشنواره در گلستان که برای نخستین بار، گنبد کاووس پس از شهر گرگان، در شرق گلستان از تاریخ 18 شهریور ماه، میزبان هنرمندان این جشنواره بین المللی خواهد بود و به مدت دو روز اجراهای مختلفی در راستای اشاعه فرهنگ ایران زمین در شرق گلستان به معرض نمایش در خواهند آورد و در تاریخ 20 شهریور، پرونده یازدهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین جمع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ما، در یازدهمین جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین؛ نمایشگاه صنایع دستی، هنرهای سنتی، سوغات، اجرای موسیقی سنتی و همچنین برگزاری آیین ها، از جمله برنامه های این جشنواره مهم کشوری در گلستان خواهد بود.

این جشنواره در شهر گرگان، همه روزه از تاریخ یاد شده از ساعت 17 الی 23 میزبان مردم استان خواهد بود.

همچنین آیین برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام ایران زمین در گنبدکاووس که در سالن المپیک این شهرستان برگزار می شود، همه روزه از تاریخ یاد شده(18 شهریور) از ساعت 17 الی 23 میزبان مردم شرق گلستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.