1396-03-28 15:55
1194
0
40413
رئیس اداره مالیات شهرستان گنبدکاووس خبرداد؛

واریز 66میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری ها / لزوم اطلاع رسانی محل خرج عوارض به مردم

رئیس اداره مالیات گنبدکاووس با اشاره به واریز 66 میلیارد ریال از عوارض دریافتی به حساب شهرداری‌های گنبدکاووس و اینچه‌برون، بر لزوم اطلاع رسانی محل خرج این عوارض به مردم تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، احمد نعیمی گفت: بابت عوارض سال 95 مبلغ 65 میلیارد ریال به شهرداری گنبدکاووس و یک میلیارد ریال نیز به شهرداری اینچه‌برون پرداخت شده است. همچنین امسال نیز در 2 ماه نخست سال، مبلغ 7 میلیارد و 5000 هزار ریال به شهرداری گنبدکاووس پرداخت شده است.

وی ادامه داد: نیاز است در مورد محل خرج این عوارض برای اطمینان خاطر مردم شفاف سازی شود و شهرداری می تواند این اطلاع رسانی را در قالب بنر در سطح شهر انجام دهد تا مردم در جریان خدمات حاصل از این پرداخت ها قرار گیرند.

نعیمی با اشاره به تغییر زمان پر کردن اظهارنامۀ مالیاتی نسبت به سال گذشته اذعان کرد: اشخاص حقیقی از ابتدای خرداد تا پایان این ماه و اشخاص حقوقی نیز از ابتدای تیر تا پایان تیرماه فرصت دارند تا اظهارنامه مالیاتی خود را تکمیل کنند.

رئیس اداره مالیات و دارایی گنبد در رابطه با معافین مالیاتی سال گذشته نیز گفت:  این افراد کافیست تنها اظهارنامه را تکمیل کنند و همچون سال گذشته از مالیات معاف خواهند بود.

وی تعداد اظهار نامه های ثبت شدۀ سال گذشته را 10 هزارو 900 اظهارنامه حقیقی، یک‌هزارو 837 اظهارنامه املاک و 830 اظهارنامه حقوقی عنوان کرد و از پیش بینی افزایش این تعداد اظهارنامه در سال جاری خبر داد.

احمد نعیمی با اشاره به افزایش 8 درصدص مبلغ مالیات نسبت به سال 94 تصریح کرد: افراد با تکمیل فرم اظهارنامه می توانند مالیات خود را در 4 قسط پرداخت کنند.

وی همچنین از شهرداری درخواست کرد با توجه به اهمیت پرداخت عوارض و مالیات و آشنایی مردم یکی از خیابانهای شهر را به نام خیابان مالیات نامگذاری کند.

گفتنی است؛ امکان تکمیل اظهارنامه مالیاتی در اداره پست ،کلیه پیشخوان ها و کافی نت ها  به صورت الکترونیکی و 24 ساعته ، وجود دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.