1396-01-07 13:58
701
0
37108
امام جمعه گنبدکاووس:

ضرورت حفظ حرمت نیروهای پلیس/ فعالیت های انتظامی بیشتر به مردم معرفی شود

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه مردم هنوز با اقدامات نیروی انتظامی آشنا نیستند، بر اهمیت معرفی اقدامات بیشتر انتظامی به مردم و ضرورت حفظ جایگاه آن تاکید کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی در دیدار با فرمانده انتظامی گنبدکاووس به فعالیت های شبانه روزی نیروهای انتظامی اشاره کرد و افزود: بخش عظیمی از کارهای نیروی انتظامی هنوز در بین مردم معرفی نشده و مردم نمی دانند وسعت کارهای این ارگان چقدر است، شاید با نیمی از فعالیت های این مجموعه بیشتر آشنا نباشند ونیروی انتظامی از ارگانهای پرکار هستند.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه لحظاتی که همه در کنار خانواده های خود راحت و در آرامش می خوابند، نیروهای انتظامی فعالیت خود را مستمر انجام می دهند، گفت: وظیفه خود می دانم که از فعالیت نیروهای انتظامی قدردانی کنم، زیرا این نیرو به خاطر برقراری امنیت تلاش می کند و ما باید حامی و مدافع نیروی انتظامی باشیم.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اینکه زمان های فراغت و تعطیلات، ایام و روزهای کاری نیروهای انتظامی است ، تصریح کرد: این ارگان یکی از ویژگی های دیگری که دارد، خطر پذیری بالای آن است، باید تلاش شود تا حرمت و جایگاه نیروی انتظامی حفظ شود و نسبت به آنها حساسیت لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.