1395-12-29 15:02
1512
0
36777
ف افزایش سهمیه آرد در سال 96/ کیفیت نان در گنبدکاووس مثال زدنی است رماندار ویژه گنبدکاووس مطرح کرد؛

افزایش سهمیه آرد در سال 96/ کیفیت نان در گنبدکاووس مثال زدنی است

فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه سهمیه آرد گنبدکاووس به میزان 2 هزار کسیه افزایش پیدا می کند و گفت: کیفیت نان گنبدکاووس دز حوزه گلستان مثال زدنی است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی  با بیان این مطلب، افزود: آرامش این کارگروه در حوزه حل مسائل باعث شد اختلاف نظرهایی که در بعضی موارد باعث  افتراق و فاصله می شد، حل شود.

وی با بیان اینکه سهمیه نان گنبدکاووس در سال آینده با کاهش روبرو نخواهد شد و 2 هزار کیسه نیز افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: با پیگیری هایی که انجام شد و استفاده از ظرفیت های استانی، سهمیه آرد نه تنها کاهش پیدا نکرد بلکه 2 هزار کیسه نیز به آن اضافه شد.

شخصا به حوزه آرد و نان حساس هستم

فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه ادامه بازرسی ها در ایام عید و تعطیلات انجام می شود، افزود: به عنوان نماینده دولت در گنبدکاووس از ظرفیت های شهرستان برای حمایت از مجموعه نانوایان هرآنچه در توانم لازم باشد، انجام می دهم و امیدوارم در سال 96 انتخابات با افتخار و سرافرازی در گنبد و همراه با سلامت و کاملا قانونی با صیانت از آرای مردم و مشارکت حداکثری، آبرومندانه و شرافتمندانه برگزار شود.

عبدالقدیر کریمی ، با تاکید بر اهمیت و جایگاه بالای این کارگروه در حوزه تصمیم گیری، افزود: ان شالله با بازرسی هایی که در ایام عید انجام می شود، مشکلی در زمینه نان و آرد وجود نخواهد داشت، شخصا خودم به حوزه نان حساس هستم.

فرماندار ویژه گنبدکاووس در ادامه جلسه با تقدیر و تشکر ویژه از همراهی خبرنگاران در جلسات و پوشش رسانه ای اقدامات دولت، گفت: اگر کارمند و یا مدیر نبودم،به خاطر علاقه شدیدی که به حوزه رسانه و خبر دارم، رقیب جدی برای خبرنگاران می شدم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.