1395-03-07 15:38
1399
0
32673
امام جمعه موقت گنبدکاووس:

انقلاب اسلامی یک "نه" بزرگ به خواسته استکبار جهانی بود/ مجلس و دولت اقتصاد مقاومتی را عملی کند

امام جمعه موقت گنبدکاووس گفت:مردم انتظار دارند که مجلس و دولت طرح اقتصاد مقاومتی را عملی کند، زیرا بسیاری از مشکلات ما با عملی کردن این طرح حل خواهد شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام علیرضا رحیمی نژاد با بیان این مطلب افزود:طبق سخنان رهبر معظم انقلاب، ملت ایران مجلسی می خواهد که پیشرفت  کشور را در تربیت اسلامی جوانان این مرز و بوم ببیند و اگر می خواهیم مشگلات کشور حل شود و پیشرفت بیشتری کنیم باید با پیگیری دولت و مردم ومجلس و مسولین  این اقتصاد مقاومتی عملی شود.

وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی و دشمنی های استکبار جهانی در راستای مقابله با ایران، تصریح کرد: استکبار جهانی با گسترش مصرف گرایی اجازه تولید را به کشورهای دیگر نمی دهد و می خواهد تا مقابل او سکوت کنیم.

امام جمعه موقت گنبدکاووس با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امیدها را در دل تمام مستضعفان جهان روشن کرد، افزود: انقلاب اسلامی یک “نه” بزرگ به خواسته استکبار جهانی داده است و نقطه عطف این مبارزه از قیام ۱۵ خرداد سال چهل و دو شروع شد.

تربیت فرزندان در عصر ارتباطات یکی دیگر از محورهای سخنرانی امام جمعه موقت گنبدکاووس بود که وی افزود: فرزندان خود را با اهل بیت و پیامبران و مسجد آشنا کنیم و آنها را از گمراهی نجات دهیم.

حجت الاسلام رحیمی نژاد با بیان اینکه یکی از مسائل مهم و اساسی در آیات و روایات مسئله مرگ است، افزود: خداوند در قرآن کریم می فرماید: در هرجا و هر مکان که باشید مرگ به سراغتان می آید و نزدیک به دو هزار آیه درباره مرگ، قیامت و احوالات انسانها در عالم برزخ وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در عالم برزخ مال و فرزندان فایده ای ندارد و باید انسان مال و تربیت فرزندان خود را در جهت ساختن آخرت صرف کند، تصریح کرد: آن چه در ساختن آخرت اهمیت دارد قلب سلیم است، قلبی که به دور از گناه باشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.