1396-12-06 10:59
841
0
50867
فرماندار گمیشان خبر داد؛

تحقق بیش از 115درصد از تعهد اشتغال دستگاه ها در گمیشان / اشتغال و معیشت اولویت اول زندگی مردم است

فرماندار گمیشان گفت: تعهد اشتغال در نظر گرفته شده برای دستگاه های این شهرستان در سال جاری 450 نفر بوده است که تاکنون برای 519 نفر انجام شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، امیر شیر توماج فرماندار گمیشان در جلسه ستاد اشتغال شهرستان گفت: اشتغال و معیشت اولویت اول زندگی مردم است و باید تمام دستگاهها درحل مشکلات معیشتی مردم با تمام قدرت کار کنند.

توماج از مردم و دستگاه ها خواست تا از تسهیلات ارزان قیمت خاص مناطق روستایی و محروم استفاده کنند و با ارائه طرح های اشتغالزایی با توجیه اقتصادی زمینه شکوفایی اقتصادی را در روستاها و شهر خود ایجاد کنند.

e2

وی افزود: صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهداشت، فنی و حرفه ای، فرهنگ و ارشاداسلامی، بهزیستی، شیلات، راهداری و حمل و نقل جاده ای و تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستگاه هایی بوده اند که تاکنون به تعهد اشتغال خود عمل کرده اند.

توماج اضافه کرد: کمیته امداد امام(ره)، راه و شهرسازی و صندوق کارآفرینی امید شهرستان بیش از 50درصد از تعهد اشتغال خود را انجام داده اند.

فرماندار گمیشان در ادامه به مشاغل خانگی اشاره کرد و افزود: از توجه به مشاغل خانگی خصوصا در روستاها نیاید غافل شد و با توجه به استعداد هر منطقه با حمایت مشاغل خانگی به کسب و کار آن محل رونق دهیم .

توماج همچنین با اشاره به تشکیل تیم راستی آزمایی ستاد اشتغال شهرستان بیان داشت: این تیم در 6 ماهه دوم سال تاکنون 33 بازدید از تعداد اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه را ضمن بازدید مورد ارزیابی قرار دادند.

توماج در پایان بر پایداری اشتغال تاکید کرد و افزود : پایداری اشتغال ایجاد شده باعث رونق اقتصادی و کاهش بیکاری می شود.

d1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.