1396-11-17 09:28
1034
0
50084

مراسم عصری با شعر انقلاب در گمیشان + تصاویر

به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر مراسم عصری با شعر با حضور فرمانده سپاه ناحیه گمیشان در محل اداره ارشاد شهرستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان ، مراسم عصری با شعر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر وبا همت اداره فرهنگ و ارشاد گمیشان برگزار شد.

سرهنگ رحمانی فرمانده سیاه گمیشان ضمن تبریک ایام گفت:در روزهای پیروزی انقلاب باید یاد و خاطره همه شهدا هم شهدای سال دفاع مقدس و هم شهدای مدافع حرم را زنده نگه داریم زیرا همه امنیت و آرامش امروز در کشور را مدیون جانفشانی ها و خون پاک شهدا هستیم .

وی افزود: نهال انقلاب را حضرت امام خمینی در سال کاشتند و بعد از سالها مبارزه در زمانی که همه مردم به صحنه آمدند و یاری گر قیام ایشان شدند درخت انقلاب به ثمر نشست .

فرمانده سپاه گمیشان در ادامه گفت: هرچند به ظاهر انقلاب پبروز شد اما دشمنی دشمنان قسم خورده انقلاب ذره ای کم نشده است و استعمارگرانی که دستشان از بیت المال مسلمانان کوتاه شده است با جنگ فرهنگی و اقتصادی و تحربم ها در صدد هستند تا از کوچکترین فرصت برای ذربه زدن به کشور عزیزمان سوء استفاده کنند.

وی در پایان گفت: مهمترین عامل پیروزی انقلاب حضور مردم در صحنه و ولایتمداری آنها بود و تا هر زمان که ملت ایران متحد و پشت در پشت هم و در خط ولابت حرکت کنند دشمنان کمترین چشم زخمی نمی توانند به نظام و اسلام و وارد کنند.

9q

1q

2q

3q

4q

5q

6q

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.