1396-06-25 13:39
1097
0
44119

13 هزار دانش آموز گمیشانی در سال جدید به مدرسه می روند

فرماندار گمیشان در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: 13 هزار نفر دانش آموز و بالغ بر 900 نفر معلم گمیشانی در سال جدید تحصیلی پا به عرصه علم و دانش خواهند گذاشت.

به گزارش گلستان ما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گمیشان؛ امیرشیر توماج تقارن بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس را رویدادی مهم برشمرد و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ارزش های ماندگار و فداکاری های مردان و زنان بزرگی است که با نثار خون خود از کشور دفاع کردند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان باید با فلسفه دفاع مقدس آشنا شوند تا تلاش و همت خود را در کسب علم، دانش و اخلاق بیشتر کنند.

توماج با اشاره به نقش بازگشایی مدارس در سطح کشور بیان داشت: با بازگشایی مدارس در ماه مهر کشور موقعیت خاصی را به خود گرفته و روح تازه ای در جامعه دمیده می شود.

رییس شورای آموزش و پرورش گمیشان تصریح کرد: ماه مهر یادآور روز تلاش، همت برای علم اندوزی و تلاش بیشتر برای آینده سازی دانش آموزانی است که فردا کشور را با فضایل علمی و اخلاقی خود به توسعه و پیشرفت خواهند رساند.

وی بیان داشت: ارتقاء سطح آموزشی و پرورشی از نقاط مشترک اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان می باشد که به صورت ویژه مورد توجه قرار می گیرد.

توماج در نظر گرفتن مدل های موفق در توسعه آموزش را ضروری دانست و افزود: با در نظر گرفتن مدل ها و الگوهای موفق در زمینه آموزش و پرورش می توان سطح علمی دانش آموزان را ارتقاء داد.

فرماندار گمیشان ادامه داد: تجلیل از دانش آموزان موفق، حضور والدین در مدارس و توجه به محیط مدارس زمینه ساز علاقه بیشتر برای تحصیل در دانش آموزان خواهند شد.

رییس شورای آموزش و پرورش گمیشان در پایان بر تشکیل کمیته آسیب شناسی افت تحصیلی، تقویت بنیه علمی دانش آموزان و تشکیل کمیته ساماندهی سرویس مدارس تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.