1396-03-09 18:03
1240
0
39644

توزيع سبد کالا در قالب طرح هميان مولا بين نيازمندان / 165 كودک يتيم در شهرستان گميشان داريم

مدیر کمیته امداد گمیشان گفت: در شهرستان گمیشان، 165 کودک یتیم و بی سرپرست داریم که از این تعداد 150 نفر حامی دارند و تعداد 15 نفر هم هنوز حامی مالی ندارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از ساحل گمیشان، با عباس عباسی مدیر کمیته امداد گمیشان گفتگویی صمیمانه داشتیم تا بیشتر با فعالیت های کمیته امداد امام خمینی (ره) آشنا شویم.

اطعام دهی به نیازمندان در ماه مبارک

مدیر کمیته امداد گمیشان گفت: اطعام دهی به نیازمندان از برنامه های کمیته امداد در ایام رمضان است و تلاش می کنیم در این ماه در تمام روستاها محلات یک شب سفره افطار عمومی در مساجد را با کمک خیرین برگزار کنیم و نیازمندان را اطعام دهی کنیم.

توزیع سبد کالا در قالب طرح همیان مولا بین نیازمندان

عباسی در ادامه گفت: توزیع سبد کالا در بین نیازمندان از برنامه های کمیته امداد است و در حد توان این کار را انجام می دهیم.

وی افزود: به تبعیت از سیره حضرت علی (ع) طرحی با نام همیان مولا در ایام ماه مبارک رمضان داریم و مردم خیر بنا بر استطاعت مالی در ااین کیسه ها اقلامی مانند برنج، رب، خرما و ماکارانی قرار می دهند و شبهای ماه مبارک بین نیازمندان توزیع می شود و از همینجا از مردم خیر می خواهم در این طرح ما را بیش از پیش حمایت کنند.

165 کودک یتیم در شهرستان گمیشان داریم

عباسی در ادامه گفت: در شهرستان گمیشان، 165 کودک یتیم و بی سرپرست داریم که از این تعداد 150 نفر حامی دارند و تعداد 15 نفر هم هنوز حامی مالی ندارند.

عباسی ادامه داد: با توجه به گرانی هزینه های زندگی می طلبد مردم ما این کودکان را بیشتر حمایت کنند تا کمتر آسیب ببینند و بتوانند در شرایط بهتری رشد کنندو حداقل هزینه های آنان به راحتی تامین شود.

381 فرزند محسنین در گمیشان داریم

رییس کمیته امداد گمیشان گفت: علاوه بر 165 کودک یتیم تعداد 381 کودک محسنین در گمیشان داریم به این معنا که پدر دارند ولی پدرانی که به علت فقر و بیماری و کهولت سن توان اداره زندگی فرزند خود را ندارند و تعداد 324 نفر از این تعداد فاقد حامی هستند و از همینجا از خیرین گمیشانی و خیرین نوع دوست در سراسر استان می خواهیم که این کودکان عزیز را حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.