1396-02-11 11:29
867
0
38475
سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان:

«روحانی» و «جهانگیری» مناظره های سختی را پیش رو دارند/ ادامه مناظرات آگهی مردم را بالا می برد

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان با بیان اینکه در نخستین مناظره برتری با نامزدهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی بود، گفت: «روحانی» و «جهانگیری» مناظره های سختی را پیش رو دارند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ "فتح ا... نوری" در جمع خبرنگاران در گرگان با اشاره به دو انتخابات ملی و اثر  گذار در پیش رو ( انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری) اظهار کرد: مبنایی که امام (ره) پایه گذاری کرد این بود که همه امور مردم باید براساس مراجعه به آرای عمومی شکل بگیرد.

نوری افزود: برای انتخابات راهبردی که حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری تاکید داشتند، مشارکت حداکثری در انتخابات است که دشمنان را مایوس می کند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان تاکید کرد: همه دست‌اندرکاران انتخابات و بازرسی انتخابات باید تلاش کنند که مشارکت حداکثری در انتخابات که یک راهبرد برای نظام است، محقق شود.

هر جامعه بتواند به سمت انتخابات اصلح پیش برود

وی با بیان اینکه طبیعی است هر جامعه بتواند به سمت انتخابات اصلح پیش برود، افزود: انتخاب فرد اصلح سبب می‎شود که گرفتاری‎های مردم کاهش پیدا می‎کند.

نوری متذکر شد: برخی از کم و کاستی ها و  مشکلات را به حساب نظام می‎گذارند اما اگر دقیق بررسی کنیم اشکال در انتخاب است .

انتخاب اصلح باید عقلایی باشد

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان بابیان اینکه مردم به بحث انتخاب اصلح توجه کنند، افزود: انتخاب اصلح باید عقلایی باشد تا کار آمدترین و موثرترین فرد انتخاب شودکه در آن صورت انتخابات خروجی خوبی خواهد داشت.

وی افزود: با عنایت به اینکه 40 سال از عمر نظام گذشته اکثریت قاطع به رسانه ملی باورمند هستند و اخبار صحیح را از رسانه ملی دنبال می کنند لذا این فرصت برای صدا و سیماست .

مردم بامشاهده مناظره ها نسبت به نامزدها شناخت لازم را پیدا می کنند

نوری به نقش خطیر مناظره ها  اشاره کرد و گفت: مردم بامشاهده مناظره ها نسبت به نامزدها شناخت لازم را پیدا می کنند، و این برنامه به افکار عمومی در انتخاب فرد اصلح و کارآمد کمک می کند.

وی به نخستین مناظره اشاره کرده  و گفت: آنچه که در نخستین مناظره اتفاق افتاد این بود که هم  نامزدها اصولگرایان، هم جریان اصلاح‎طلب و هم مستقل حضور داشتند و من تصور می کنم انتخاب برای همه افراد با تنوع کاندیداها آسان است.

نوری ادامه داد: شش نامزد از پایگاه مختلف فکری و این اتفاق مبارک است، لذا باید مردم به نامزد اصلح رای بدهند، همه نامزدها بحث‎های اصولی و مبنایی خوبی به سوالات داشتند و چهره‎ها و شخصتیی نظام از قابلیت های خوبی برخوردار هستند و این یک فرصت خوبی بود که در آگاهی بخشی مردم موثر بود.

آقایان رئیسی و قالیباف  در مناظرات درخشیدند و آسیب شناسی خوبی از وضع موجود داشتند

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان ابراز کرد: نگاه مبنایی و زیربنایی در اولویت سنجی نامزدها وجود دارد، مهم است و  اگر به نوعی نیازهای جامعه را درست تشخص دهیم و برای حل آن مدیر مناسبی را انتخاب کنیم اتفاق مبارکی برای کشور است.

وی با تاکید بر اینکه هر دو نامزد آقایان رئیسی و قالیباف در این بحث درخشیدند و آسیب شناسی خوبی از وضع موجود داشتند، افزود: آنان گویا و واضح به اولویت‎های جامعه را  ازدواج، اقتصادی، مباحث اجتماعی و مسکن که موضوعات مهم این جلسه بود پرداختند.

نوری ادامه داد: دوستان دغدغه مند بودند و تشخصیشان بسیار جالب بود و روی نکات اساسی دست گذاشتند، ملت ایران این نگاه را ترغیب می‎کند و ادامه این مناظره می‎تواند آگهی مردم را بالا ببرد.

نخستین مناظره برتری با نامزدهای جبهه مردمی بود

وی اذعان کرد: نخستین مناظره برتری با نامزدهای جبهه مردمی بود رئیسی با نکته سنجی و بدون تعارضی و استدلالی توانست از فرصت خوبی استفاده کند و اقای قالیباف مشکلات را خوب رصد کرده بود و نکات کلیدی که نامزدهای مقابل خود را در چالش دیدند و کنترل لازم را از دست بدهند تغییری از رفتار در آنها به وجود آمد که حتی شبکه‎های خارجی نیز به آن پرداختند.

نوری با بیان اینکه در مناظره بعدی نامزدهای جبهه مردمی انقلاب اسلامی  مخلصانه و مجاهدانه تلاش کنند، بیان کرد: سطح نگاه‎ها و سلیقه‎ها متفاوت است و طبیعی است که یک فرد در معرض افکار عمومی بگذاریم  قضاوت ها  و نگاه متفاوت به هر کدام باشد که پس از مناظره ها مشهود بود.

وی اذعان کرد: آقای میرسلیم و هاشمی طبا نیز مبنای و برنامه‎های خوبی داشتند.

اقایان روحانی و جهانگیری نتوانستند از مدیریت 4 ساله خود دفاع کنند

نوری متذکر شد: اقای روحانی و جهانگیری 4 سال در مسند و مدیریت این کشور بودند و باید از اقدامات خود دفاع کنند که به نظر من نتوانستند در مناظره نخست این کار را انجام دهند و در مناظره های سختی را پیش رو دارند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان به  قدرت نیازسنجی و ذائقه سنجی‎ها اشاره کرد و افزود: هر کس قدرت برتری در این موضوعات داشته باشند افکار عمومی به آن سمت میل خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.