1396-02-08 16:46
2452
0
38379
گزارش؛

هزاران مدافع حرم در خیابان های گرگان + تصاویر

امروز بسیجیان گردانهای منتخب شهرستان گرگان در رزمایش عظیم "مدافعان حرم" بازوی قدرت خود را بار دیگر برای دشمن لخت کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ آنقدر همه چیز در جغرافیای ایران عزیز در دل گرد و خاک های دشمنان در  منطقه غرب آسیا "عادی" است که غیرعادی بنظر می رسد! این "عادت به امنیت" را می شد امروز در خیل جمعیت بسیجیان مدافع حرم حاضر در خیابان امام(ره) گرگان درک کرد.

جمعیت جوان و نوجوان و میانسال و کهنسال خیابان امام شهر گرگان گویای این مطلب بود که اگر امنیت و صلح و آرامش مهمان خانه های این شهر و دیار است بازوی قدرت بسیج نگهدارش است، بسیجی که سربندهای رنگارنگش نشان می دهد قدرت ایمان و اعتقاد به خدا یاری اش می کند.

امروز بسیجیان گردانهای منتخب شهرستان گرگان در رزمایش عظیم "مدافعان حرم" بازوی قدرت خود را بار دیگر برای دشمن لخت کرد، امروز صدای الله اکبر مدافعان حرم لرزه بر اندام مهاجمان پست انداخت همانها که دست درازشان با خون شهدای شهرمان کوتاه شده است.

1400 سال است که زاد و ولد سپاه یزید تمامی ندارد اما همچنان علمداران بی دست و بی سر سپاه حسین(ع) هستند که بر اسلام ناب محمدی(ص) فرماندهی می کنند.

"سعید کمال غریبی" یکی از جوانان بسیجی حاضر در این رزمایش برایمان از بیداری جوانان می گوید، کمال غریبی سینه خود را سپر کرده و می گوید که در مقابل همه دنیای استکبار خواهد ایستاد و این را تکلیف اسلامی و الهی خود می داند.

raz2

کمال غریبی از روضه های حسین(ع) و جا ماندن از واقعه عاشورا سخن به میان می آورد و می گوید: بسیجیان انقلاب اسلامی در سراسر جهان دفاع از حرمین اهل بیت(ع) را وظیفه خود می دانند و این را با تقدیم خون خود نشان داده اند.

"هانی مهری" جوان دیگری است که لباس رزم بسیجی اش را مایه افتخار خود می خواند و می گوید: همانطور که از نام مدافعان حرم پیداست رزمایش امروز اقتدار ملت ایران و نیروی بسیج مردمی را در برابر قدرت های بیگانه به تصویر می کشد چرا که دشمن در شرایط کنونی به دنبال ایجاد اختلاف و نفوذ است و بسیج سد محکمی در برابر این خواسته دشمن است.

raz1

"سعید رَجَنی" نوجوان 17 ساله ای است که محکم شعار یا حیدر سر می دهد، او می گوید مردانگی و بزرگی به عظمت غیرت و شرف و آزادگی افراد است و او به عنوان بسیجی مخلص تا آخرین لحظه روی پای خود می ایستد و از ناموس و مردم و وطن خود در برابر هر تهدیدی دفاع می کند.

raz3

"سجاد ساجی" 15 ساله نیز از این غافله مردانگی عقب نمی ماند و با اعتماد به نفس از آمادگی در برابر تهدیدات داخلی و خارجی سخن می راند.

"آسیه رضایی" خانم میانسالی است که فرماندهی پایگاه حضرت سکینه(س) روستای شموشک گرگان را به عهده دارد، مشتاق است که از احساس خود به مدافعان حرم برایمان بگوید، می گوید مادر است و صد در صد آمادگی اعزام پسرش به جبهه های حق علیه باطل را دارد، این مادر شهادت را افتخار بانوان ایرانی می داند.

raz4

سخنان خانم رضایی عجیب است وقتی با اطمینان از آمادگی شنیدن خبر شهادت فرزند دلبندش برایمان می گوید، او معتقد است نقش زنان در دفاع از امنیت کشور خیلی بیشتر از مردان است، می گوید زنان با رعایت عفاف و حجاب و با تربیت فرزندان رشید خود از رزمندگان مقتدر جبهه مقاومت بشمار می روند چرا که از دامن زن مرد به معراج می رود.

"یکبار در ماجرای صفین مذاکره با کفر را تجربه کردیم امروز سپاهیان انقلاب اسلامی درس مقاومت را مشق می نویسند و الحمدلله امنیت را مهمان خانه های ملت فهیم و آزاده کشور می کنند."

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.