1398-03-01 08:56
1806
0
63382
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری گرگان:

پرداخت غیرنقدی کرایه تاکسی در گرگان اجرایی می شود

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: پرداخت غیرنقدی کرایه تاکسی از هفته آتی در گرگان اجرایی می شود.

به گزارش گلستان ما، احمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از سال گذشته سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان تصمیم گرفت که پرداخت کرایه تاکسی را به صورت الکترونیکی اجرایی کند.

وی افزود: این کار به دلیل نامنظم بودن قیمت کرایه تاکسی در مسیرهای مختلف و عدم پرداخت کرایه خرد برای شهروندان انجام خواهد شد و از تنش بین راننده و مشتری که مواردی هم گزارش شده، جلوگیری می کند.

سالاری با بیان اینکه این پرداخت به صورت بارکدخوان یا QR است، گفت: بهمن ماه سال گذشته سرمایه گذار پروژه پس از اعلام فراخوان عمومی و طی مراحل قانونی تعیین شد و از هفته آینده هم وارد فاز اجرایی می شود.

سالاری ادامه داد: بعد از اینکه سرمایه گذار وارد کار تبلیغات شهری شد، سازمان به صورت گروهی برای رانندگان تاکسی جلسه گذاشته و آنها آموزش داده می شوند تا نسبت به نصب اپلیکیشن بر روی تلفن همراه و نصب تابلوی بارکد بر روی صندلی ها و داشبورد تاکسی اقدام کنند.

وی تأکید کرد که همچنین تبلیغات برای نصب این اپلیکیشن برای شهروندان صورت خواهد گرفت تا نسبت به پرداخت کرایه تاکسی از طریق بارکدخوان و تلفن همراه اقدام کنند.

سالاری تصریح کرد: این شیوه پرداخت فقط در تهران انجام شده و در سنوات قبل هم در گرگان مطرح شده اما به دلیل ناتوانی سرمایه گذار متوقف شد ولی در سرمایه گذاری جدید تمام اشکالات پروژه قبلی را برطرف کردیم و از هفته آینده هم وارد فاز اجرایی خواهیم شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.