1397-11-17 15:43
962
0
61008
آیت الله حسینی گرگانی در یازدهمین یادواره شهدای کارگری؛

انقلاب تا زمانی که مدافعان حرم را دارد جای هیچ نگرانی نیست

مسئول صالحین استان گلستان گفت: برای حفظ و نگهداری این نظام در دوران انقلاب شهید دادیم امروزه برای حرم آل الله نیز شهید می دهیم و وقتی دشمن نمی تواند با نظام برخورد کند ترور های کور انجام می دهد و به زائرین حرم امام حسین (ع) حمله می کند.

 به گزارش گلستان ما، آیت الله سید تقی حسینی گرگانی مسئول صالحین استان گلستان در یازدهمین یادواره شهدای کارگری استان گلستان گفت:افتخار این را داریم که چهلمین سال برقراری و پیروزی استقرار جمهوری اسلامی را جشن خواهیم گرفت .

وی افزود: انقلابی که به برکت شهدا به چهل سالگی خود رسید ، همان شهدایی که این نهال را با خونشان آب یاری کردند تا به درخت تنومند تبدیل شود .

آیت الله حسینی گرگانی با بیان اینکه چهل سال پیش امام فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و هنوز هم بعد از گذشت چهل سال نمی تواند هیچ غلطی بکند .تصریح کرد:این انقلاب تا زمانی که نیرو هایی چون شما و همچون شهدای مدافع حرم را دارد جای هیچ نگرانی نیست .

 مسئول صالحین استان گلستان خاطرنشان کرد: برای حفظ و نگهداری این نظام در دوران انقلاب شهید دادیم امروزه برای حرم آل الله نیز شهید می دهیم و وقتی دشمن نمی تواند با نظام برخورد کند ترور های کور انجام می دهد و به زائرین حرم امام حسین (ع)  حمله می کند.

وی با اشاره به اینکه شیطان در رنگ ها وقالب های مختلف به میدان می آید متذکر شد: این شجره طیبه ی نظام با رهبری های امام(ره) و امام خامنه ای به دست ما رسیده و باید قدر آنرا بدانیم.

آیت الله حسینی گرگانی در پایان خاطرنشان کرد: این شهدای کارگر یک زمان همکار ، هم رنگ و هم لباس شما بودند و رفتند و از نظام دفاع کردند ، پس ما باید پاسخ گوی این خون ها باشیم و فردای قیامت از ما سوال می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.