1397-08-02 18:02
1249
0
58144
رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان:

سوخت استاندارد یورو۴ به زودی در گرگان عرضه می‌شود

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان از توزیع و عرضه سوخت استاندارد یورو۴ با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان در شهر گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تسنیم، احمد سالاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره توزیع سوخت استاندارد یورو4 در گرگان اظهار داشت: برای نخستین بار در استان گلستان با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت و همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان به زودی گازوئیل استاندارد یورو4 در گرگان عرضه می‌شود.

وی افزود: سازمان حمل و نقل با هدف کاهش آلودگی هوا و حفظ سلامت شهروندان استفاده از سوخت استاندارد یورو4 ویژه اتوبوس‌های درون شهری را در دستور کار خود قرار داده است.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان اظهار کرد: بر همین اساس با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی استان گلستان به زودی این نوع سوخت در جایگاه سوخت سازمان حمل و نقل عرضه می‌شود.

سالاری همچنین از طراحی و ساخت مخزن ذخیره سوخت یورو4 در پارکینگ اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: این مخزن با گنجایش 50 هزار لیتر و با هزینه‌ بیش از 2 میلیارد ریال طراحی و ساخته شده است.

وی اظهار کرد: مرداد ماه امسال توافقات خرید 20 دستگاه اتوبوس اسکانیا یورو 4 انجام و برای خرید 20 دستگاه اتوبوس جدید 130 میلیارد تومان هزینه شد.

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری گرگان با مصوبه شورای اسلامی شهر و با پیگیری‌های مستمر شهردار و سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان انجام شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.