1397-04-07 16:10
2152
0
54764
مدیر آموزش و پرورش گرگان عنوان کرد؛

استفاده از ظرفیت حداکثری آموزش و پرورش برای مراقبت از دانش‎آموزان

مدیر آموزش و پرورش گرگان گفت: از تمام امکانات و فرصت ها جهت مراقبت از دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست، آیین افتتاحیه نمایشگاه پیشگیری به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور فرماندار گرگان، معاون تربیت بدنی وسلامت مدیرکل اموزش و پرورش استان، مدیر آموزش و پرورش جانشین شورای هماهنگی مبارزه مواد مخدر استان جمعی از مسئولین و خانواده ها در محل نمایشگاه دائمی پیشگیری از آسیب های اجتماعی گرگان برگزار شد.

بهجت تربتی نژاد در حاشیه این مراسم اظهار کرد: از تمام امکانات و فرصت ها جهت مراقبت از دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی استفاده خواهیم کرد.

image ۲۰۱۸ ۰۶ ۲۷ ۱۶ ۲۴ ۴۹ ۸۱۱ xPP

وی افزود: دراین مورد اهتمام دستگاه های مرتبط در اجرای برنامه های فرهنگی و کمک به آموزش و پرورش ضرورت دارد.

مدیر آموزش و پرورش گرگان تصریح کرد: از آنجایی که یکی ازاولویت های کاری آموزش وپرورش سوق دادن فعالیت ها به سمت مدارس است بنابراین نمایشگاه امسال با محوریت دبیرستان های غیر دولتی برنامه ریزی و اجرا شده است.

غلامرضا طبرسا، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان در ادامه بیان کرد: جهش بزرگ و عظیمی در راستای نهضت فرهنگی پیشگیری در سطح استان شکل گرفته است.

وی افزود: گرگان با دارابودن بیش از 70هزار دانش آموز سهم بسیار بزرگی در این زمینه طی سالهای اخیر داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به اجرای آموزشه ای گسترده در سال تحصیلی جاری ابراز امیدواری کرد: شاهد جامعه ای سالم و بدور از انواع آسیب های اجتماعی باشیم.

image ۲۰۱۸ ۰۶ ۲۷ ۱۶ ۲۴ ۵۲ ۸۱۶ Uu3

ابوالقاسم صفوی فرماندار گرگان نیز در این مراسم گفت: فعالیتهای آموزش و پرورش در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی و با توجه به حجم گسترده مخاطبین و نیازهای روز جوانان وتاثیر این فعالیتهادر سطح جامعه اثر گذار است.

در ادامه میثاق نامه مشارکت اجتماعی به مناسبت سالروز جهانی مبارزه با مواد توسط فرماندار و کلیه شرکت کنندگان در این آیین امضاء شد.

image ۲۰۱۸ ۰۶ ۲۷ ۱۶ ۲۴ ۴۸ ۵۸۹ 7bw

براساس این گزارش؛ نمایشگاه مذکور با مشارکت هفت دبیرستان غیر دولتی طاها، شایستگان،علوی، ایراندخت،اسوه، ممتازان و دکترحسابی تشکیل و تا یک هفته همه روزه تا ساعت 14دایر خواهد بود.

گفتنی است؛ در این نمایشگاه مشاوره رایگان، توزیع محصولات فرهنگی،اجرای کارگاه اموزشی پیشگیری،نمایش فیلم و...برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.