1397-03-05 08:57
896
0
53747
ویژه کودکان و نوجوانان؛

بیست و پنجمین دوره مسابقات حفظ قرآن مجید «حافظان وحی» در گرگان برگزار می شود

به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بیست و پنجمین دوره مسابقات حفظ قرآن مجید «حافظان وحی» از سوی مسجد اباعبدالله الحسین(علیه السلام) گرگان برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما، موسی الرضا رضایی، مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات حفظ قرآن مجید «حافظان وحی» همزمان با با مبارک رمضان و به منظور گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه و تشویق نونهالان عزیز و انس گرفتن هر چه بیشتر آنان با قرآن و در جهت گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی و پیروی از راه آنان برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در دو گروه سنی زیر 7 سال با موضوع تلاوت آیت الکرسی و 10 سوره آخر قرآن و گروه سنی 7 تا 10 سال با موضوع آیت الکرسی و 20 سوره آخر قرآن برگزار می شود.

رضایی با اشاره به زمان و مکان برگزاری این مسابقات، تصریح کرد: این مسابقات یکشنبه و دوشنبه (20 و 21 خرداد) مصادف با 26 و 26 ماه مبارک رمضان در مسجد اباعبدالله الحسین(علیه السلام) واقع در ایرانمهر بالا شهر گرگان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقات تا (13 خرداد) مهلت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرگان یادآورشد: این مسابقات با همکاری پایگاه بسیج، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، خانه فرهنگ مهر و دارالقرآن الکریم شهرستان گرگان برگزار می شود.

پایان پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.