1397-02-15 08:12
1297
0
53182
شهردار گرگان:

نخستین رویداد «استارتاپ ویکند گردشگری گرگان» برگزار می شود

نخستین رویداد «استارتاپ ویکند گردشگری گرگان» در تاریخ 19 تا 21 اردیبهشت ماه توسط شهرداری گرگان برگزار می‌شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ "عبدالرضا دادبود" شهردار گرگان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص این خبر گفت: براساس استانداردهای استارتاپ ویکند، این رویداد نیز یک برنامه ۵۴ ساعته آخر هفته است که در آن گروهی از علاقمندان به راه اندازی کسب و کارهای نوپا، فناوران حوزه‌های مختلف، هنرمندان گرافیست و صاحبان ایده گرد هم آمده تا فرایند تبدیل ایده به محصول تجاری فناورانه را با همراهی مربیان مجرب و متخصص تجربه کنند و در انتها ماحصل کار را به داوران ارائه دهند.

وی افزود: شهرداری گرگان با هدف حمایت از محصولات و کالاهای فناورانه ملی که ماحصل استارتاپ های بومی می‌باشد، ایجاد نشاط در ایده پردازان جوان و بهره‌مندی از ایده‌های فناورانه در حوزه‌ی گردشگری این رویداد را برگزار می‌کند و ارتقای برند شهری گرگان، توسعه گردشگری الکترونیک و بررسی ایده های برتر گردشگری شهری از جمله دیگر اهداف این رویداد می‌باشد.

"دادبود" با بیان لزوم ایجاد زمینه‌های افزایش مشارکت های اجتماعی شهروندان تصریح کرد: مسوولیت دبیرخانه این رویداد به دفتر برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی شهرداری سپرده شده است که با همکاری تیم گرگان استارتاپ و همراهی و حمایت تعدادی از مجموعه های دولتی و خصوصی در حال برنامه‌ریزی و پیگیری می‌باشد.

رییس عالی رویداد استارتاپ ویکند گردشگری گرگان افزود: علاقمندان به ایجاد کسب و کارهای فناورانه در موضوعات مختلف مرتبط با گردشگری می توانند از طریق ثبت نام در سایت www.gorgansw.ir در این رویداد شرکت کنند.

وی با اشاره به انواع گردشگری شهری، بومگردی و اکوتوریسم، گردشگری سلامت، گردشگری ورزشی و.. خاطر نشان کرد: استان گلستان و شهر گرگان دارای قابلیت های فراوانی در زمینه گردشگری است که محصولات فناورانه و خلاق برآمده از این‌گونه رویدادها و استارتاپ ها برای ترویج و توسعه آن می‌توانند بسیار کمک کننده باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.