1397-02-13 05:24
1236
0
53113
شهردار گرگان:

چهارشنبه بازار گرگان، به یک سایت گردشگری خاص بدل می شود

شهردار گرگان با بیان این مطلب که مکان چهارشنبه‌ بازار گرگان به زودی به یکی از سایت‌های گردشگری خاص شهر بدل می‌شود اظهار کرد: گردشگری یکی از محورهای مهم برنامه‌های شهرداری گرگان در دوره جدید است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین؛ "عبدالرضا دادبود" شهردار گرگان در آیین جشن نیمه شعبان در شهر گرگان گفت: گردشگری یکی از محورهای مهم برنامه‌های شهرداری گرگان در دوره جدید است.

وی افزود: مکان چهارشنبه‌ بازار گرگان به زودی به یکی از سایت‌های گردشگری خاص شهر بدل می‌شود که این امر رونق مدیریت شهری را می طلبد و قطعا به رونق اشتغال و وضعیت اقتصادی کل شهر منجر می‌شود.

"دادبود" تصریح کرد: بودجه امسال شهرداری گرگان بالغ بر 250 میلیارد تومان است که 142 میلیارد آن به بخش عمرانی واگذار شده است.

شهردار گرگان عنوان کرد: مدیریت شهری گرگان به تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد و باید در این راستا همه نخبگان و جوانان باید به کمک ما بیایند و من از همان روز اول دست یاری به سوی همه کسانی که می‌توانند همراهمان باشند، دراز کرده ام.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق نظرسنجی نوروز امسال شهرداری گرگان؛ 88 درصد مسافران نوروزی تمایل داشتند که بار دیگر به شهرمان سفر کنند و این یک فرصت برای شهر گرگان می باشد و باید از آن استفاده کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.