1396-12-24 18:03
1761
0
51652
با همکاری کمیته امداد انجام می شود؛

بساط نوروزی شهرداری گرگان برای نیازمندان

شهرداری گرگان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) طرحی برای کمک به نیازمندان در آستانه عید نوروز در دست اقدام دارد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ تجربه دیوار مهربانی، شهرداری گرگان و کمیته امداد را بر آن داشت تا در آستانه بهار طبیعت که همه ایرانیان به فکر نو کردن پوشاک و بعضا دیگر وسایل زندگی خود هستند، طرحی نیز برای نیازمندان در نظر بگیرند.

معمولا برخی خانواده ها در آستانه نوروز برخی وسایل زندگی خود را عوض می کنند و آن دسته از وسایلی را که لازم ندارند یا دور ریخته و یا به سمساری ها با مبلغ کم می دهند، در طرح عیدانه ی شهرداری گرگان که با عنوان حلقه مهربانی نامگذاری شده است این وسایل از درب منازل شهروندان متقاضی تحویل گرفته شده و با همکاری کمیته امداد به آن دسته از همشهریانی که به این وسایل نیاز دارند تحویل داده می شود.

سمساری ها و اماکن فروش وسایل دست دوم شاید مبلغ کمی بر روی وسایل خود هنگام فروش بگذارند اما مشتریان این ها نیز یا خانواده های با درآمد متوسط و یا دانشجویان و افراد متمولی هستند که برای کارهای پیش پا افتاده از این وسایل می خرند و بی شک نیازمندان واقعی حتی قدرت خرید این وسایل را نیز ندارند بنابراین چه خوب است حلقه مهربانی های خود را وسیع تر کنیم و وسایلی را که نیاز نداریم به نیازمندان هدیه کنیم.

مردم مهربان و نوع دوست استان گلستان سابقه درخشانی در کمک به نیازمندان دارند، چنانکه امان الله حسین پور مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در خصوص نوع دوستی مردمان این استان گفت: مردم استان در سال گذشته قریب به 40 مییلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که این رقم در سال جاری به 70میلیارد تومان رسیده است که جا دارد با این وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه از این نوع دوستی مردم گلستان تشکر کرد.

شهروندان گرگانی که متقاضی شرکت در طرح حلقه مهربانی هستند تا 28 اسفند ماه فرصت دارند برای اهدای وسایل خود با شماره تلفن 137 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.