1396-12-16 09:38
945
0
51292
به مناسبت ۱۴ اسفند، سالروز تأسیس کمیته امداد؛

جشن تولد ایتام گرگانی برگزار شد + تصاویر

به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، جشن تولد ایتام گرگانی متولد ۱۴ اسفندماه برگزار شد.

به گزارش گلستان ما، علی حسنی، معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان بابیان اینکه شاد کردن دل ایتام و حمایت از نیازمندان امری پسندیده است گفت: به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور ۳۲۰ یتیم و فرزند محسنین مناطق سه‌گانه گرگان و حامیان خردسال و ایجاد لحظاتی شاد و به یادماندنی جشن تولد ایتام گرگانی متولد ۱۴ اسفند برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان گلستان دارای ۹ هزار و ۳۸۵ یتیم و فرزند محسنین است افزود: این نهاد دارای پنج هزار و ۳۰۵ یتیم و چهار هزار و ۸۰ فرزند محسنین است.

حسنی با اشاره به تأکید آیات و روایات مختلف در قرآن و کلام معصومین (ع) در رابطه با نیکی و رسیدگی به امور مادی و معنوی ایتام عنوان کرد: خوشبختانه امسال با مشارکت خوب مردم و خیران گلستانی، کمک ۴۰ میلیارد تومانی سال ۹۵ به ۷۰ میلیارد تومان در سال جاری افزایش‌یافته است که بیش از ۱۰ میلیارد تومان از محل اکرام ایتام جمع‌آوری‌شده است.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان در آستانه جشن نیکوکاری تصریح کرد: مردم می‌توانند برای کمک به نیازمندان با مراجعه به پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد، شماره‌حساب ۱۲۲۸۷۱۱۷۶۶ نزد بانک ملت، شماره کارت مجازی ۶۱۰۴۳۳۷۶۴۱۴۱۸۷۹۱ و یا از طریق آنی پرداخت #۰۱۷*۸۸۷۷* اقدام به اهدا هدایا و کمک‌های خود کنند.

گفتنی است، در مراسم جشن تولد ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان که با حضور ایتام و جمعی از حامیان برگزار شد، هدایایی به این عزیزان اهدا و از جمعی از خیران تجلیل به عمل آمد.

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

Emdad 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.