1396-12-08 11:41
719
0
50979
مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی:

دشمن درصدد جدایی جوانان از ولایت و شهداست/ دشمن از مادران شهدا سیلی خورده است

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی با بیان اینکه دشمن جدایی جوانان از امام حسین (ع) و شهدا و ولایت و از بین بردن شخصیت مادر را در دستور کار قرار داده است، تأکید کرد: دشمن می‌داند مادر، افرادی مانند شهید همت‌ها، فهمیده‌ها و امثال آنان را تربیت می‌کند.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام علی رضایی شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای روستای آلوکلاته، اظهار کرد: قرآن کریم دنیا را به شب و ظلمت و قیامت را به روز و روشنایی تشبیه کرده است  به همین علت امام حسین (ع) را مصباح‌الهدی و چراغ هدایت در دنیا می‌نامند.

وی ادامه داد: شیطان در دنیا اعمال انسان‌ها را برایشان آرایش می‌کند طوری که افراد تصور می‌کنند ثواب‌های فراوانی دارند و انسان برجسته‌ای هستند اما در روز قیامت که ۱۰۶ اسم برای روز قیامت تشبیه شده انسان‌ها اعمالشان را با شرایط دیگری می‌بینند.

* دشمن با برگزاری یادواره شهدا مخالف است

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی با بیان اینکه دشمنان مخالف یادواره شهدا هستند و تمام همت خود را به کار گرفته تا این یادواره‌ها برگزار نشود، بیان کرد: در دوران دفاع مقدس چندین کشور جهان که به جنگ با ایران آمده بودند مشاهده کردند در وجود جوانان ایران چیزی نهفته است که با توپ و تفنگ و امکانات نظامی نمی‌توان به جنگ با آنها رفت.

رضایی با بیان اینکه دشمن جدایی جوانان از امام حسین (ع)، شهدا و ولایت و از بین بردن شخصیت مادر را در دستور کار قرار داده است، تأکید کرد: دشمن می‌داند مادر افرادی مانند شهید همت‌ها، فهمیده‌ها و امثال آن را تربیت می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن از مادران شهدا سیلی خورده است، اذعان کرد: مادرانی هستند که سه یا چهار فرزند خود را با افتخار تقدیم کرده‌اند.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کردکوی به حضور عرفا و علمایی مانند میرزا جواد آقا تهرانی‌ در دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: آیت‌الله میانجی که عضو مجلس خبرگان رهبری در قم بودند، بعد شهادت فرزندش همه علما، فقها و اساتید و مردم در تشییع فرزند شهیدش شرکت کردند، اما مردم دیدند که آیت‌الله میانجی پس از اقامه نماز در تشییع جنازه فرزندش شرکت نکردند وقتی علت را از ایشان جویا شدند، فرمودند ما چیزی را که در راه خدا دادیم به‌دنبال آن نمی‌رویم.

رضایی ابراز کرد: همانطور که قرآن می‌فرماید شهدا زنده هستند و نزد پروردگار خود روزی می‌خورند شهدا در وصیت‌نامه خود به رعایت حجاب تأکید داشتند و امروز مشاهده می‌کنیم که وضعیت حجاب در جامعه امروز زیبنده جمهوری اسلامی نیست./فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.