1396-12-05 19:57
985
0
50843
مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان:

طلاب باید در مقابله با تهاجم فرهنگی، پیش قدم باشند / جامعه نیاز به روشنگری طلاب دارد

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان گفت: طلاب و روحانیون ما باید در میادین سخت پا به میدان گذاشته و در مقابله با تهاجم فرهنگی پیش قدم باشند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین علی رضا زاده در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری اظهار کرد: این انقلاب اسلامی به برکت خون شهداء و بسیجیان حاضر در صحنه و دلسوخته این نظام در میدانهای سخت به میدان آمده اند و توانستند بر دشمنان پیروز شوند.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) تصریح کرد: طلاب علوم دینی ما همچون گذشته با فداکاری و دفاع در صحنه های مختلف در جنگ های نرم و حتی سخت آمادگی این را داشته باشند تا در مقابل دشمنان این نظام ایستادگی و در مواقع لزوم اقدام کنند.

رضا زاده رمز پیروزی را رهنمود های رهبری دانست و تاکید کرد: امروزه شاهد هستیم که دشمن این نظام بدترین حربه ها را بر علیه ما برنامه ریزی می کنند و هیچ گاه دست از کار خود بر نمی دارند.

وی ادامه داد: آمادگی طلاب و روحانیون ما در صحنه های مختلف می تواند برای تقویت این انقلاب و فعالیت در جنگ نرم مثمر ثمر باشد. خالی بودن میدانها از طلاب و روحانیون می تواند مکان امنی برای فعالیت بیگانگان باشد.

کارشناس مسائل مذهبی عنوان کرد: روشنگری و بیان دین الهی از ضروریات فعالیت طلاب است، در کنار آن هم باید به نسبت به این انقلاب اهمیت ویژه ای قائل شوند و در این کار بیش از پیش تلاش کنند تا در پیچ خم تند این انقلاب سر بلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.