1396-09-23 11:55
1555
0
47788

تمجید ویژه ارشاد گلستان از سپاه گرگان/ مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان گرگان معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان شهرستان گرگان برگزار و علی فوجردی به عنوان مسئول جدید این کانون معارفه شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج هنرمندان شهرستان گرگان، با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تالار نگاه شهرستان برگزار شده و طی آن «ایراندخت فاخری» تودیع و «علی فوجردی» به عنوان مسئول جدید این کانون معارفه شدند.

علی فوجردی از جوانان دهه هفتادی و دانشجوی بسیجی است که تهیه فیلم های کوتاه و مستند و گزارش های تصویری بسیاری را در کارنامه خود دارد.

عرصه فرهنگ و هنر نیازمند بسیجیان است/ سپاه گرگان را نهادی فرهنگی یافتم

یازرلو معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در این مراسم طی سخنانی به تمجید ویژه از سپاه شهرستان گرگان پرداخت و گفت: هر گاه با فرمانده سپاه گرگان(سرهنگ سید علی مهاجر) مواجه شدیم احساس نکردیم وارد فضای نظامی شدیم و ایشان و فضای سپاه ناحیه گرگان را فرهنگی یافتیم.

وی به هجمه های فرهنگی دشمن اشاره و ابراز کرد: همه وظیفه داریم در جنگی که امروز در عرصه فرهنگی ب وقوع پیوسته تلاش کنیم جنگی که به مراتب از جنگ نظامی بااهمیت تر است، این هجمه هایی که در شبکه های اجتماعی و عرصه فرهنگی و هنر شاهد هستیم نیازمند تلاش شبانه روزی عزیزان بسیجی است.

معاون فرهنگی اداره ارشاد گلستان خاطرنشان کرد: عزیزان بسیجی در اداره ارشاد استان نیازمند هیچگونه نوبت گرفتن نیستند و هر زمانی دوستان بسیجی برای استفاده از ظرفیت های فرهنگ و ارشاد اراده کنند ما مشتاق و در خدمت آنان خواهیم بود.

یازرلو بر اهمیت نقش بسیج در عرصه فرهنگ و هنر تأکید کرد و افزود: اگر ما صحنه ها و خاکریزهای فرهنگی هنری را نگیریم مطمئنا اندیشه ی دیگری وجود دارد که بیاید و خاکریزهای فرهنگی را در اختیار بگیرد، خواهشمندم برای حفظ دستاوردهای ارزشمندی که به برکت خون شهدا آبیاری شده تلاش کنیم.

معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد گلستان در پایان متذکر شد: اولین مسئل اساسی کشور «امنیت» است به پاسداشت این خون های باارزش باید بتوانیم هنر مذهبی و دینی و انقلابی را حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.