1396-09-03 12:58
1222
0
46958
مدیر حوزه علمیه بهشهر:

برائت از مشرکین اصل اول بسیجی بودن است/ زنان در عرصه های سیاسی هوشیار باشند

مدیر حوزه علمیه بهشهر با اشاره به سخن امام(ره) که فرمودند بسیج میقات پابرهنگان است، گفت: میقات جایی است که انسان لباس احرام می پوشد و از مشرکین اعلام برائت می کند بنابراین استکبارستیزی و برائت از مشرکین اصل اول بسیجی بودن است.

به گزارش گلستان ما به نقل از پاسرو؛ حجت الاسلام عبدالنبی داوری، مدیر حوزه علمیه بهشهر و زا راویان دفاع مقدس شب گذشته در همایش بانوان بسیجی گرگانی تحت عنوان «سکانداران انقلاب»، گفت:  واژه های نعمت و فضیلت باید در هفته بسیج مورد توجه قرار بگیرند و تفکر بسیجی به نسل های بعدی انتقال یابد.

حجت الاسلام عبدالنبی داوری با اشاره به سخن امام(ره) که فرمودند بسیج میقات پابرهنگان است، خاطرنشان کرد: میقات جایی است که انسان لباس احرام می پوشد و از مشرکین اعلام برائت می کند بنابراین استکبارستیزی و برائت از مشرکین اصل اول بسیجی بودن است.

این راوی دفاع مقدس تفکر بسیجی را امتداد سیره زینبی(س) خواند و افزود: سطح بینش و بصیرت حضرت زینب(س) یزید را به زانو درآورد، بانوان امروز ما باید رهروان زینبی بوده و سطح درک و بینش سیاسی خود را بالا ببرند.

وی تصریح کرد: زنان علاوه بر حفظ حجاب در عرصه های سیاسی نیز باید هوشیار باشند و در هر قدم با ولایت فقیه همگام شده و از معظم له زاویه نگیرند و از جایگاه احساسی به مسائل نگاه نکنند و مانند حضرت زینب باوقار و محکم باشند.

مدیر حوزه علمیه بهشهر متذکر شد: طبق فرمایش امام (ره) نباید بگذاریم این انقلاب دست نااهلان بیفتد و بانوان با ایفای نقش زینبی در این مهم نقش اساسی دارند.

حجت الاسلام داوری با بیان اینکه بسیجی باید تمامی عرصه ها را پوشش بدهد و عقب نماند، تأکید کرد: زنان در میدان بسیج دوشادوش مردان هستند آنچنانکه در جبهه مقاومت این شیرزنان بودند که مردان خود را به میدان فرستادند.

این راوی دفاع مقدس ابراز کرد: امام (قدس سره) تعابیر بسیار ارزمشندی از واژه بسیج دارند و در جایی می فرمایند که خلوص بسیجیان غبطه می خورند این تفکر باید حفظ شود و نسل به نسل و سینه به سینه انتقال یابد.

مدیر حوزه علمیه بهشهر گفت: یکی از وظایف محوله به زنان برای پاسداشت خون شهدا حفظ حجاب است، باید به چادر احترام گذاشت و آن را به نسل بعد هدیه داد، زنان هوشیار باشند هر جریانی که بخواهد حجاب را تحقیر کند قصد نفوذ در جامعه زنان را دارد.

لازم به ذکر است؛ به مناسبت هفته بسیج گردهمایی بزرگ بانوان بسیجی گرگانی تحت عنوان همایش سکانداران انقلاب در حسینیه ثارالله سپاه گرگان برگزار شد.

sokan1

sokan2

sokan3

sokan4

sokan5

sokan6

sokan7

sokan8

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.