1396-07-06 18:34
1338
0
44641
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری گرگان:

فعالیت هزار و 100 نیروی داوطلب آتش نشانی در گرگان

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: 1100 نفر نیروی داوطلب آتش نشانی در گرگان ثبت نام و مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ مهدی قره قاشی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: در ایام هفته دفاع مقدس قرار داریم و این هفته را به همه رزمندگان شریف میهن اسلامی تبریک عرض میکنم انشاء الله راهشان پر رهرو و مقامشان در نزد خداوند اولی باشد.

قره قاشی تصریح کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی که در روز جمعه بوده است امروز را اختصاص به رژه خودرویی و همچنین عطر افشانی قبور شهداء دفاع مقدس و زیارت امامزاده عبدالله(ع) به همراه جمعی از نیروهای آتش نشانی و آتش نشانهای داوطلب در گلزار شهداء حاضر شدیم تا بتوانیم رشادت های شهداء ارج بنهیم.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود 1100 نفر نیروی آتش نشان داوطلب در این سازمان مشغول فعالیت هستند که به صورت دوره های پیشرفته و نیمه پیشرفته آموزه های لازم را دیده و در شهرستان گرگان مشغول به فعالیت هستند.

وی ادامه داد: این نیرو های داوطلب در این سازمان به کار گیری شده اند تا بتوانند در مواقع لزوم به عنوان یک نفر داوطب به کمک مردم بیایند و امداد رسانی را در حدامکان سرعت ببخشند.

قره قاشی با بیان این مطلب که استقبال نیرو های داوطلب بسیار رضایت بخش بوده است تاکید کرد: این نشان بر این است که جامعه ما می پذیرد و اهمیت خدمت رسانی را درک کرده و به این موضوع را دامن زده است.

فعالیت هزار و 100 نیروی داوطلب آتش نشانی در گرگان

فعالیت هزار و 100 نیروی داوطلب آتش نشانی در گرگان

فعالیت هزار و 100 نیروی داوطلب آتش نشانی در گرگان

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.