1396-07-05 18:55
989
0
44609
رئیس پلیس راهور گرگان خبرداد:

اعمال محدودیت های ترافیکی در شبهای ماه محرم در گرگان

رئیس پلیس راهور شهرستان گرگان محدودیت های ترافیکی در شب های ماه محرم در برخی از مناطق سطح شهر گرگان را اعلام کرد.

 به گزارش گلستان ما، سرهنگ عباس مهاجر بسطامی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در این شبها شاهدیم که دسته جات و هیات های مذهبی در سطح معابر قرار می گیرند و به سمت مساجد و تکایا در حرکت هستند، به همین خاطر محدودیت های ترافیکی را در این مدت در برخی از مناطق سطح شهر گرگان اعمال خواهیم کرد.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در محدوده خیابان استاندارد و شهید مطهری، افزود: این محدودیت ها از سمت میدان شهید مطهری به سمت میدان کریمی در محل پمپ بنزین به طرف جنوب، از سمت تقاطع بعثت به سمت خیابان شهید مطهری و از سمت تقاطع دانش به سمت بلوار کاشانی اعمال خواهد شد.

بسطامی به محدودیت های ترافیکی در چهارراه میدان نیز اشاره کرد و گفت: این محدودیت ها از سمت میدان وحدت به سمت چهارراه میدان، از سمت میدان سرخواجه به سمت چهارراه میدان، از سمت میدان مازندران به سمت چهارراه میدان و خیابان شهید رجایی از سه راهی میرکریم به سمت چهارراه میدان محدودیت ها را اجرا می کنیم.

رئیس پلیس راهور گرگان خاطرنشان کرد: این محدودیت ها از حدود ساعت 8 شب اعمال خواهد شد.

وی تاکید کرد: در ایام تاسوعا و عاشورا تمهیدات ترافیکی را به صورت ویژه اعمال می کنیم و در این مدت کلیه پرنسل ما در آماده باش کامل هستند.

بسطامی بیان کرد: در این مدت تمامی معابر، خیابان ها و کوچه ها را در نظر می گیریم و از تردد خودروها و موتورسیکلت ها جلوگیری می کنیم.

رئیس پلیس راهور گرگان از مسئولین هیات ها و دستجات مذهبی خواست تا برای نظم بخشی بهتر، افرادی را به عنوان انتظامات در نظر بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در این شبها مردم زیادی با لباسهای مشکی تردد می کنند و نیاز است هم خود افراد و هم رانندگان توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.