1396-06-08 13:09
1446
0
43414
امام جمعه کلاله :

کار نمایندگان تغییر فرماندارن و بخشداران نیست / قوا در امور یکدیگر دخالت نکنند

امام جمعه کلاله گفت: کار مجلس و نمایندگان وضع قوانینی است که مشکلات مردم را مرتفع کند نه رایزنی و تصمیم گیری برای تغییر فرماندارن و بخشداران.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، حجت الاسلام رضا کشیری در مراسم گرامیداشت شهدای دولت باهنر و رجایی، اظهار داشت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده است و برای این انقلاب اندازه یک کشور شهید داده ایم که الان برخی تغییر مسیر می دهند.

وی افزود: قبل از انقلاب شاه نوکر حلقه به گوش آمریکا بود که حتی آمریکا در انتخاب و انتصاب بخشداران نیز دخالت داشت و شاه مجبور به پذیرفتن بود.

کشیری تاکید کرد: دشمن در حال حاضر با دین مسلمانان بازی می کند و این بازی را با ترفندهای مختلف من جمله جنگ نرم آغاز کرده است.

امام جمعه با پرداختن به برخی از خصلت ها و ویژگی های یک مدیر جامعه اسلامی گفت: گاهی اوقات می توان بدون چشم داشت به حق الزحمه برخی مشکلات مردم را حل کرد و در این زمینه باید از شهید رجایی الگو گرفت.

وی ادامه داد: علی رغم پیشرفت های صورت گرفته، دولت نمی تواند با بودجه کشور تمامی مشکلات را حل کند و باید در این زمینه به دولت کمک شود.

حجت الاسلام کشیری تصریح کرد: کارمندان نظام اسلامی باید طبق قانون به مشکلات مردم رسیدگی کنند و در این راه باید خدا ترس بود و در استفاده از بیت المال تمام جوانب آن را در نظر گرفت.

با توجه به اینکه برخی نمایندگان به جای توجه به مشکلات اصلی کشور و حوزه خود، بیشتر به تغییر مدیران دولتی روی آورده اند، امام جمعه کلاله با پرداختن به این موضوع متذکر شد: مشکل مجلس و نمایندگان تغییر فرمانداران نیست بلکه تصویب قوانینی است که مشکلات مردم را حل کند و نباید قوا در کار یکدیگر دخالت کنند.

وی تاکید کرد: اشتباه مسئولین باعث ضربه به نظام می شود.

rajaei_1.jpg

rajaei_10.jpg

rajaei_11.jpg

rajaei_12.jpg

rajaei_13.jpg

rajaei_14.jpg

rajaei_15.jpg

rajaei_16.jpg

rajaei_2.jpg

rajaei_3.jpg

rajaei_4.jpg

rajaei_5.jpg

rajaei_6.jpg

rajaei_7.jpg

rajaei_8.jpg

rajaei_9.jpg

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.