1396-05-27 05:33
1312
0
42857
بمناسبت سالروز ورود آزادگان انجام شد؛

دیدار مسئولین مرزبانی گلستان با آزاده جانباز محمد الوند + تصویر

مسئولین مرزبانی استان گلستان بمناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن با آزاده جانباز محمد الوند در گرگان دیدار کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ بمناسبت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به خاک پاک میهن اسلامی سرهنگ پاسدار ولی الله رضائی نژاد فرمانده مرزبانی استان گلستان به اتفاق هیئت همراه با حضور در منزل آزاده جانباز محمد الوند با وی و خانواده اش دیدار کردند.

فرمانده مرزبانی استان گلستان در این دیدار طی سخنانی ضمن قدردانی از فداکاری آزادگان و ایثارگران، تجلیل از آزادگان سرافراز را تجلیل از نمونه ها و نمادهای ایثار دانست و گفت: تکریم و تعظیم به ساحت مقدس آزادگان و جانبازان، مفهوم واقعی ایثار را در ذهن جامعه، عینی و مجسم می کند و این، کار بسیار مهمی است که نظام و جامعه، امروز به آن نیاز جدی دارند.

ایثار پای اسلام و انقلاب معامله ای بسیار سودمند با خداوند است

حجت الاسلام علی آفتابی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان گلستان نیز هدف از این دیدار را عیادت از آزاده جانباز محمد الوند و گرامیداشت سالروز ورود این عزیزان عنوان کرد و افزود: ایثارِ یک عمر “هستی و سلامتی و آسایش” در پای اسلام و انقلاب، معامله ای بسیار سودمند با خداوند متعال است که پروردگار در قرآن کریم به آن بشارت داده است.

این مقام مسئول در مرزبانی استان گلستان با اشاره به اینکه شرایط زندگی عزیزان بسیار سخت بوده است و قابل درک برای ما نیست، ادامه داد: این شرایط سخت برای جانبازان و خانواده‌های آنان در نزد خداوند متعال دارای اجر معنوی بسیار بالایی است.

در این دیدار ضمن دلجویی از همسر و فرزندان این ایثارگر و ستایش صلابت و سربلندی تمامی کسانی که در راه میهن از خود گذشتگی را سرمشق خود قرار می دهند؛ با اهدای هدایایی از زحمات آنان تقدیر به عمل آمد.

آزاده همیشه سرافراز محمد الوند:

آزاده محمد الوند در اواخر جنگ تحمیلی در حالی خدمت سربازی وی در ارتش جمهوری اسلامی ایران به اتمام رسیده بود داوطلبانه در عملیات مرصاد شرکت کرده و از ناحیه پا مجروح شده و به اسارت نیروهای بعثی و منافقین کوردل درآمد.

وی بیش از دو سال در اسارت حزب بعث عراق بوده بطوری که از اسارت وی کسی مطلع نبوده و در لیست شهدای مفقود الاثر قرار داشت که سرانجام در آخرین گروه از ورود آزادگان از اسارت آزاد و به خاک پاک میهن اسلامی گام نهاد.

این آزاده همیشه سرافراز ایران اسلامی در اثر جراحات وارده و صدمات روحی و روانی که در دوران اسارت به وی تحمیل شده هم اکنون در بستر بیماری به سر برده و نیاز به کمک مسئولین در جهت درمان و بهبودی دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.