1396-04-23 07:24
3093
0
41417
بامداد امروز رخ داد؛

تیراندازی و درگیری با ماموران ناجا در بلوار نهارخوران گرگان

بامداد امروز سرنشینان مسلح یک خودروی پژو ۴۰۵ مشکی برای فرار از دست پلیس اقدام به تیراندازی به سوی مامورین نمودند که با تعقیب مامورین به محله قلعه حسن متواری شدند.

به گزارش گلستان ما، بامداد امروز سرنشینان خودروی سواری پژو ۴۰۵ مشکی که مسلح به سلاح شکاری بودن و برای راه باز کردن و فرار از دست پلیس اقدام به تیراندازی نموده بودند که با تعقیب مامورین به محله قلعه حسن رفته و با دخالت چندین نفر از افراد آن محل که گویا مراسم عروسی نیز بوده کار به درگیری کشیده است.

با حضور مامورین بیشتر، این درگیری ها پایان یافته و اخلالگران امنیت متواری شده اند.

قابل ذکر است افراد مذکور شناسایی و بزودی دستگیر خواهند شد./ كانال استان گلستان

عوامل تیراندازی در محور ناهارخوران گرگان شناسایی شدند

سرهنگ رضا عسگری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گرگان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بر اساس گزارش های دریافتی پلیس، شامگاه پنجشنبه صدای تیراندازی در شهرک آپادانا محور ناهارخوران گرگان شنیده شد و بر همین اساس عوامل پلیس بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور به موقع پلیس و نیروی انتظامی، یک دستگاه خودروی ۴۰۵ با چهار سرنشین و همچنین یک موتور سیکلت در محل دیده شد که بلافاصله پس از مشاهده پلیس متواری شدند.

وی با تاکید بر این که عوامل تیراندازی در این محور پس از درگیری با پلیس به علت ترافیک منطقه، متواری شدند، از شناسایی آن ها به واسطه پلاک خودرو خبرداد.

عسگری یادآور شد: این افراد که شناسایی کامل شده اند، به زودی با پیگیری های فرماندهی انتظامی استان دستگیر می شوند و به محض دستگیری جزئیات حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.