1396-03-30 08:04
1201
1
40475

نخستین عمل جراحی قلب باز در گرگان با موفقیت انجام شد

نخستین عمل جراحی قلب باز در مرکز آنژیوگرافی و جراحی قلب باز مرکز آموزشی درمانی شهید صیاد شیرازی گرگان با موفقیت انجام شد.

به گزارش گلستان ما ؛ به نقل از علوم پزشکی استان گلستان، غلامعلی ریاحی، فوق تخصص جراحی قلب و عروق و سرپرست تیم جراحی فوق گفت: بیمار ۵۰ ساله که ۱۰ روز پیش به علت درد قفسه سینه به مرکز آموزش درمانی صیاد شیرازی مراجعه کرده بود با تشخیص سکته قلبی تحت درمان قرار گرفت.

وی افزود: بعد از آنژیوگرافی مشخص شد سه عدد از عروق کرونر قلب درگیر شدید داشته که در این مرکز تحت عمل جراحی وایپس کرونر قرار گرفت و در حال حاضر حال مریض رضایت‌بخش است.

 وی با بیان اینکه این عمل برای نخستین بار در این مرکز انجام‌شده، افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی و فراهم آوردن نیروهای بیشتر در این مرکز بستر گسترش این عمل‌ها را افزایش دهیم.

دکتر دادجو مدیر درمان دانشگاه نیز در خصوص انجام اولین عمل جراحی قلب باز در بیمارستان شهید صیادشیرازی گرگان گفت: پس از راه‌اندازی مرکز جراحی قلب در بیمارستان کردکوی حق مردم مرکز استان بود که از خدمات جراحی قلب باز برخوردارشوند.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های زیاد علی‌رغم موانع مالی و انسانی و کادر درمانی این خدمت بزرگ به مردم استان ارائه شد که جا دارد از تلاش تیم جراحی تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.