1396-02-31 07:29
1191
0
39300
سرپرست آموزش گازگلستان:

اجرای بیش از 25 هزار نفر ساعت آموزش در سال 95

سرپرست آموزش گازگلستان گفت: در سال 95 بیش از 25 هزار نفرساعت آموزش و افزون بر217 دوره آموزش فنی، تخصصی و عمومی برای مدیران و کارکنان شرکت گازاستان گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما ؛ مهسا عسگری سرپرست آموزش گازگلستان با بیان خبر فوق گفت: درسالی که گذشت افزون بر 217 دوره آموزش فنی، تخصصی و عمومی برای مدیران و کارکنان شرکت گازاستان گلستان در قالب دوره های فنی،مالی، ستادی،ایمنی وبهداشت و کامپیوتر برگزار شد.

وی از تحقق برنامه ها و دوره هاي آموزشي براي کارکنان گازگلستان خبرداد و افزود:یکی از شرایط رسيدن به اهداف سازمان ، توانايي كاركنان در انجام وظايف محوله و انطباق با محيط متغير بوده که دراین زمینه آنچه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد اجراي آموزش متناسب برای بهسازي نيروي انساني است تا افراد بتوانند متناسب با تغييرات سازماني و محيط، بطور مؤثر فعاليتهايشان را ادامه داده و بركارايي خود بيفزايند. 

عسگری ادامه داد:این واحد با هدف ارتقای سطح علمی کارکنان درسال 95 تعداد 125 دوره مشترک  آموزشی داخلی و خارجی را با تعداد 2472 شرکت کننده و در مجموع با  25 هزار و 317 نفر ساعت برای کلیه پرسنل خود اعم از رسمی،قراردادی ،شرکتی و مشاور اجرا نمودیم که خوشبختانه  بازخورد خوبی را برای ارتقاء امورات بهمراه داشت. 

وی تصریح کرد:درهمین راستا برای نیروهای رسمی جمعا  90 دوره برگزار شده که با تعداد 899 نفر شرکت کننده  12 هزار 120 نفر ساعت آموزش دیدند ضمن اینکه برای سایر نیروها نیز  127 دوره با تعداد 1573 شرکت کننده  افزون بر 13 هزار 197 نفر ساعت آموزش فرا گرفتند.   

عسگری افزود: در سال جاری نیز در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده دوره های آموزشی را متناسب با نیاز واحدها در دو بخش عمومی و تخصصی بویژه با بهره گیری از فضای مجازی و ظرفیتهای موجود برای افزایش سطح دانش و توانمندسازی کارکنان اجرا خواهیم کرد .  

سرپرست آموزش گازگلستان درخصوص اهم وظایف واحد گفت:شناخت اهداف،امکانات و اولویتهای آموزشی،تشکیل جلسات شورای آموزش به منظور اتخاذ سیاستهای کلان ،نیاز سنجی سالانه از کارکنان و تهیه و تنظیم تقویم آموزشی،برنامه ریزی آموزشی و تشکیل جلسات کمیته های نیازسنجی،اجرای دوره های مرتبط کمیته های نیاز سنجی،ارزشیابی دوره های کارکنان ،تهیه و تنظیم آمار ومستندات آموزشی مورد نیاز شرکت،ثبت سوابق دوره های درون و برون سازمانی به سیستم جامع ازجمله  وظایف مهم این واحد می باشد 

وی  در خاتمه از حمایت های مدیر عامل ،سرپرستان امور مالی و پشتیبانی و منابع انسانی و سایر همکاران شرکت  که در برگزاری منظم دوره ها همکاری لازم را نموده و تلاش کردند تقدیر نمود

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.