1396-02-29 13:49
1424
0
39222
مدیر برنامه و بودجه استانداری گلستان:

30 هزار رای اولی در گلستان وجود دارد / شمارش آرا به صورت آنلاین قابل رصد است

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان با بیان تامین اعتبارات در حوزه انتخابات گفت: تا کنون هیچ گونه مشکلی در امر اعتبارات انتخابات نداشتیم.

به گزارش گلستان ما به نقل از کاسب امین از ستاد انتخابات استانداری گلستان گفت: "حسین پیش قدم" رئیس سازمان برنامه وبودجه استان گلستان گفت: تا به حال مشکلی از نظر اعتبار در هیچ یک از انتخابات کشور وجود نداشته است و چون از سال‎های قبل این موارد پیش بینی می شد، تجهیزات و سخت‎افزارهای لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات، در نظر گرفته می شد.

* در 55 شهر کشور، انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود

وی افزود: در سال جاری یک اقدام جدیدی صورت گرفته است و آن هم الکترونیکی برگزار کردن انتخابات بود که در بین شهر های کشور، 55 شهر، انتخابات آن به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

"پیش قدم" تصریح کرد: این انتخابات می‎تواند بستری مهم برای برگزاری بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری سال های آتی باشد که می توانیم از ظرفیت این انتخابات برای رسیدن به وضعیت سریع انتخابات های آینده بهره برد که این امر مهم در استان گلستان و در این دوره از انتخابات، در چهار شهر پیاده سازی شده است.

* شمارش آرا به صورت آنلاین و لحظه ای قابل رصد است

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استانداری گلستان اظهار کرد: با الکترونیکی برگزار کردن انتخابات در استان، شمارش آرا به صورت لحظه ای و آنلاین از سوی برخی از افراد که شامل اعضای شورای نگهبان و مسئولین اجرایی انتخابات استان هستند، قابل رصد است.

* 30 هزار رای اولی در گلستان وجود دارد

وی افزود: از یک میلیون و 290 هزار نفری که در گلستان واجد رای دادن هستند، بسیاری رای اولی هستند که در استان گلستان حدود 30 هزار نفر رای اولی وجود دارد.

این مقام مسئول در گلستان اظهار کرد: امید داریم با مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات؛ این انتخابات در چند ساعت دیگر به اتمام برسد و پذیرش رای مردم از سوی هر یک از نامزد ها، می‎تواند به ادامه راه منتخب مردم کمک کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان گلستان در پایان تاکید کرد: هر نامزد عزیزی که در انتخاب ریاست جمهوری، پیروز شد، بتواند برای استان گلستان ظرفیت جدیدی را احداث کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.