1396-02-26 12:02
2707
0
39092
در پی تخریب کاندیدای ریاست جمهوری در علی آبادکتول؛

حمله بی شرمانه برخی از طرفداران کاندیدای خاص علیه رئیسی با طعم اسید! + فیلم و تصویر

در پی اهانت به بنر های ریاست جمهوری این بار حمله به یکی از خودرو های طرفداران رئیسی در شهرستان علی آباد کتول اتفاق افتاد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ با نزدیک شدن جمعه 29 اردیبهشت و ایام انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا تنور رقابت به اوج حرارت خود رسیده است.

همه روزه در سطح شهر شاهد این هستیم که دیوار ها و درختان مظلوم هم خودشان را پشت بنر های عظم الجثه پوشانده اند.

این آسیب رسانی به مبلمان شهری را باید همه روزه شاهدش باشیم وگرنه روز این نامزدها شب نمی شود، کاندیدایی که با نصب بنرش درحال خسارت رساندن به مبلمان شهری است آیا میتواند به شهر خدمت کنند؟ اگر قدر این جایگاه را میداند پس چرا صدمه به مبلمان شهری!

علاوه بر تخریب فضای شهر امروزه شاهد این هستیم که برخی از طرفداران نامزد های خاص به شکل زامبی خودشان را در آورده و اقدام عجیب و غریبی از خوشان نشان می دهند.

همانطوری که گفته شد این زامبی ها نیمه شب از خانه هایشان بیرون آمده و با در دست داشتن ابزار هایی از قبیل چاقو، قمه و تیغ های موکت بُری به بنر هایی که در جایگاه قانونی نصب العین مردم قرار داده شد حمله کرده و آن را تیکه تیکه می کنند.

در پایان این اقدام بی شرمانه خرسند هستند که توانستند وقاحت خود را به دیگران ثابت کنند.

چند روز گذشته در شهرستان علی آباد حجة الاسلام ممشلی از اهالی این شهر مشغول تبلیغات به نفع آقای رئیسی کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در بین مردم شربت و شرینی تقسیم می کرد.( که در این مورد هیچ مشکل غیرقانونی دیده نمی شود)

متاسفانه زامبی ها با شندین این خبر شبانه از لانه های خود بیرون آمده و به خوردوی وی با ریختن اسید بر روی سقف و کاپوت، او را دچار خسارتهایی کرده اند.

چندی پیش هم در این شهر و شهرستان های اطراف هم شاهد چنین جسارت هایی بودیم، ولی این بنده خدا چه ظلمی در حق این افراد انجام داده است که خسارت به وسیله نقلیه وی وارد کرده اند؟!

این نشان از افراطی بودن افراد خاصی است که در ستاد های طرف مقابل در حال فعالیت هستند، انشاءالله کسانی که در ستادهای انتخاباتی هستند که نه سر پیاز هستند نه ته پیاز ادب و اخلاق انتخاباتی را راعایت کرده و با بیان عملکرد کاندیدای خود، از وی دفاع کنند نه با تخریب طرف مقابل و آسیب به شهروندان.

حمله بی شرمانه برخی از طرفداران کاندیدای خاص علیه رئیسی با طعم اسید!

حمله بی شرمانه برخی از طرفداران کاندیدای خاص علیه رئیسی با طعم اسید!

حمله بی شرمانه برخی از طرفداران کاندیدای خاص علیه رئیسی با طعم اسید!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.